Yangtze Cruise

China's flag
Asia » China » Yangtze River
August 31st 2012
Published: September 6th 2012

Saa kom vi paa det laenge ventede cruise. Da vi kom ombord foelte vi os en lille smule under dressed, men det kom vi hurtigt over da vi saa de andre.

Vi havde hjemmefra faaet at vide at det var et engelsk cruise saa, vi glaedede os til at skulle moede nogle andre fra vesten.... men blev lidt skuffet da den ene halvdel af passagerne var kinesere og den anden var indere, ogsaa var der os og nogle faa polakker hehe.. vi havde ogsaa faaet at vide at buffeterne skulle vaere baade vestlige og kinesisk, hvilket vi glaedede os til da vi havde levet af nudler i 1,5 uge.. men der var nu kun en ret hver aften fra vesten, den ene dag var det russisk suppe og den anden dag var det gulerodskage hmmm..

Naa men ellers var det et fantastisk cruise. den foerste dag var vi ude og se ghost city, som Jonas rigtig havde gjort sig klog paa inden ved at fortaelle at det var en forladt by, hvor alle husene vae tomme... men men det viste sig at det var et tempel hvor der var spoegelser😊 Man skulle ogsaa igennem en test for at se om man var gode mennesker. Vi bestod lige med noed.

Naeste dag skulle vi saa ud i en lidt mindre baad, hvor vi skulle sejle gennem de tre gorges i en lille udgave. Det er hvor man sejler gennem nogle smaa kanaler som er omringet af bjerge, det var en rigtig dejlig tur.

Den sidste dag paa cruiset var vi ude og se verdens stoerste daemning. det var virkelig en oplevelse isaer for en geografilaere😊

Tot: 0.09s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb