onze reisroute tot zover

Published: November 13th 2006

TravelBlog

13th November 2006

damned!
Hey travelpeople, Om het voor jullie nog mooier te maken: het is maandagmorgen, het regent en de lucht is grijs, drukte, werk, gedoe. You're free! Amai, gelle zijt met ulle gat in de chinese boter gevallen (om het in mooi Vlaams te zeggen). Prachtige verhalen, vooral de gastvrijheid toucheert. Greetz, geniet er volop van! Annelien
14th November 2006

konischoewatschie!
Yo luxetoelisten! Ik kleeg vandaag het adles van jullie blog van Inglid en vind het schittelend dat we jullie leis zo een beeke kunne volgen. En zoals jullie weten heb ik ongeveel evenveel vlijetijd als jullie dus zal ik af en toe wel is een stoem belicht als dit stulen. Zo te lezen is alles daal dik in olde; goed begonnen is half gewonnen; houden zo! Hiel heb je echt nog niks gemist, glijs weel en alles gaat zo zijn gangetje; ben met jullie auto naar Ikea een nieuw matlas gaan kopen; ongelofelijk wat ge daal allemaal in klijgt!!! (in dien auto; ni in die matlas) Soit ik vind dat ge één dezer toch is een stukje hond moet ploeven; laat ons maal weten hoe het smaakt! Succes nog en tot blogs! groetjes Sis Ah ja Peter; de nieuwe naam van de Band zou "Jack A' Round" zijn; vind ge het iets of toch maar ni?

Tot: 0.118s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.0567s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb