mopeditaksilla kaupungin halki!

March 1st 2008
Published: March 1st 2008

Taalla tanaan!

Saavuimme tanna Kambotsan paakaupunkiin Phnom Peniin tanaan bussilla. Matka kesti seitseman tuntia, vaikka kilometreja kertyikin reilusti alle kolmesataa. Bussissa raikasi aasialainen poppi ja sokeriset siirappi balladit, joita sitten yritin sitten matkan ajan jotenkin sietaa... Bussin vessa oli jokseenkin karmeassa kunnossa ja siita puuttui myos ovi kokonaan, joten sinnittelin kymmenentuntia lahes juomatta! Ei houkutekkut kyseinen saniteettitila luokseen 😊

Kaupunki vaikuttaa melko rauhalliselta verrattuna HCM-cityyn, vaikka on taallakin hurja liikenne. Moottoripyorilla taallakin ajellaan paljon ja takalaiset eivat nayta kayttavan edes kyparaa... Itse huristelimme kaupungin lapi mopedin peravaunussa! Ei niin hurjaa kyytia 😊

Ensin emme meinanneet saada majoitusta, koska kaikki hostellit olivat taynna. Saimme kuitenkin lopulta huoneen, joka on tosin aika kaukana luksuksesta. No onpahan joku paikka ja hintakin on vain viisi dollaria/ huone. Huomenna koitetaan etsia joku toinen paikka. Hyttysia lentelee aika paljon, koska olemme jarven rannalla. Tanaan ajattelimme vain loppuillan rentoutua ja huomenna sitten jotain keksitaan jotain aktiviteettia! Terkkuja Suomeen!

2nd March 2008

Moikka
Tulihan Ohvit matkaan, jos kerran niitä itikoita riittää....... Täällä talvi paraimmillaan, 4 astetta pakkasta ja uutta lunta - mainiot hiihtokelit ! Terkkuja!

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0464s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb