Kambodsja

Asia » Cambodia » North » Siem Reap
November 13th 2008
Published: November 13th 2008

Angkor Wat i soloppgongAngkor Wat i soloppgongAngkor Wat i soloppgong

Eit heilt utruleg stort og flott omraade. Soloppgongen var fin, men litt overcrowded:)
Etter ein lang tur i ymse framkomstmiddel kom me endeleg fram til Siem Reap, ein by i Kambodsja. For aa kome hit maatte me forst ta toget fraa Bangkok til grensa, omlag 6 timar. Toget var veldig nedslitt og "doen" var ikkje noko ein hadde lyst til aa bruke, men "airconditionen" (alle glas opne) var det ikkje noko aa sei paa! Vidare maatte me koyre tuktuk til baade thailandske og kambodsjanske autoritetar.

Saa bar det vidare over grensa og mot Siem Reap i drosje😊 Det var ein litt under middels behageleg tur.. Vegen ber kallenamnet "Dancing road", og det med rette. Me sat ikkje stilt eit sekund medan me var paa farten.. Vegen var stort sett ein ganske brei grusveg med omkoyring rundt alle bruer. Hol og humper, sandhauger og steiner, kyr og folk var det heller ikkje mangel paa!

Trafikkreglane her er enkle:
1. Koyr saa fort framkomstmiddelet taaler
2. Koyr der det er plass! (Der er visst egentlig hogrekoyring som i Noreg, men det er ikkje saa noye kva for felt du bruker)
3. Forbikoyring kan utforast baade paa hogre og venstre side av bilen, saa pass paa! (det skjer gjerne paa same tid)

Paa onsdag
KimonohandelKimonohandelKimonohandel

Resultatet av heftig pruting daa me skulle handle okk skreddersydde kjolar.
stod me opp tidleg for aa faa med okk soloppgangen i Angkor Wat, og klokka halv 6 stod me klare med fotoapparatet parat. Vaar private tempelguide synte okk alle attraksjonar, medan tuktuk-sjoforen koyrde i god gass for aa faa okk fram mellom all anna trafikk..Templa var veldig fine, og me kan no krysse dette av paa lista over verdas underverk. Bjorg Marens store draum gjekk i oppfyllelse daa me tok okk ein tur rundt eit stort tempel paa elefantryggen! Gama, gama.

Elles er me mykje ute og ser paa livet, og me har trefft ein del andre backpackere i alle aldre.. 😊 Gatene her er fulle av all slag snodig mat, og me har provd ut litt av kvart. Cici har rekorden til no daa ho slo seg ellevill og laus og knaska i seg ein grilla bille...! m m m.

Me har det framleis veldig bra, ingen sjukdom og fulle lommeboker😊 Det er veldig gama aa lese kommentarar og mailar fraa dykk alle😊

Elefantriding!Elefantriding!
Elefantriding!

Etter tempelrunden fekk me mate elefantane med minibananar.
BensinstasjonBensinstasjon
Bensinstasjon

Hogmoderne og godt fungerande bensinstasjon paa landsbygda i Kambodsja. Du tek rett og slett og heller om lag ein brusflaske med gasoline rett i tuktuken, og saa er det bare baann gass atte:)

13th November 2008

himmels gama å sjå bileti å lese om dikkå. håper alt e bra kos dikkå vidare!!!!!!!!!!!!!!

Galen i halen
Cici, er du galen. spist bille??? hva i all verden... smaka det godt? trur ikkr det men, tjihi.

Hei heisann!
Så gøy å lese hvordan dere har det - høres utrolig spennende ut! Hadde aldri i verden trodd CICI kunne spise en grilla bille - hvordan smakte den he he? Dere må kose dere kjempe mye på turen - gleder meg til å lese mer fra dere! *Birgit*
14th November 2008

Utrolig moro å se hvordan dere har det! Så flotte dere var i nye kimonoer! Blir den nye slageren det;) Gleder meg til å se mer av turen deres! Ta vare på hverandre og dere sjølve! klem
14th November 2008

Hei. Det var veldig morro å lese om opplevelsene deres! Hilsen Magne og Gunvor.
14th November 2008

Gama å fye me på bloggen dikkås. Men no fekk eg hakeslepp Cici; at du har ete grilla bille er ikkje til å tru. For du er jo ikkje kresi...... Gama å tale me deg på skype. Ellers vi eg ynskje dikkå lykke ti vidare på den lange reisa dikkå :-). Sakner deg masse!!!
15th November 2008

hei:) ser virkelig ut som dere koser dere, gleder meg å reise til fiji og treffe dere, det blir gøy:)
16th November 2008

Bille-etinga:)
Billa smaka BBQ krydder, var i grunnen tanken paa ko det var som var det verste:) Men eg slo meg laus atter ei gong, og knaska i meg laaret til ein 10 cm stor edderkopp, den smaka i grunnen det same, men gjekk mykje lettare ned:)
16th November 2008

Hei Gonnår:-)
Høyrte mamma sa at du tykkte at billa smakte kjøtt.Æsj at du ville. Eg sakner deg Gonnår, gleder meg til du kjem heimatt;-)
17th November 2008

Hei:) så moro å sjå og lese kå dykk held på med! Tøft gjort å ete bille Cici:) Er vel ikkje lenge før Bjørgis også er litt vågal!? Klem
17th November 2008

Hei! det høres ut som om det blir mye kjøring, fine bilder:)Fortsatt god tur, klem fra anne.
20th November 2008

ederkopp? du er galen du cici. bjørg mare: hold deg unna:-)
21st November 2008

Måtte inn å titte litt hera. Var artig å sjå alle bildane.
23rd November 2008

hei på dikkon. ville bare sei at me har minus 14 grader i bykle i dag.Brrrr kaldt , skulle gjerne vore der de er, å hatt det noko varmare. kos dikkon der nede . Klem
28th December 2008

Hei
Hei. Moro å lese om turen deres:) Ser frem til å få lest resten og:)

Tot: 0.146s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 58; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb