Cambodja


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

3rd November 2008

schatjepatatje!!
heey lieverd!!! moooie verhalen allemaal! Ik had ze stiekem al wel een beetje gehoord, maar alsnog heel leuk om t allemaal te lezen, ennn er fotos bij te zien! ben benieuwd naar de rest! Tis wel echt azie allemaal, maar toch weer totaal anders dan wat wij hadden gezien. Ben jaloers op je avonturen hoor! Wat moet t toch heerlijk zijn inderdaad om een keer de langste te zijn ;) meis, ik bel je snel weer! Veel plezier en dikke kussen!!
3rd November 2008

Gaaf man
Hey, gaaf man Cambodja! Leuke verhalen heb je er weer allemaal opstaan, olifanten in de bus, hahaha! Ben benieuwd naar al je foto's en natuurlijk naar de volgende verhalen! Liefs Marianne
4th November 2008

Hoe je van klein ineens toch groot kan worden ......... had je ook nooit gedacht. Bedankt meid voor je leuke verhalen, dat er nog vele mogen volgen. Liefs
5th November 2008

woew!
Hey lief!! Klint goed joh! Geniet er nog maar van dat je de langste bent daar want in hier in china zijn ze niet zo klein als ik verwacht had!! haha. Heb er echt superzin in dat je langskomt!! xxx
8th November 2008

Heej die Kirsten, we genieten van je verhalen! Zo maak je eens wat mee! Net Paul lang aan de telefoon gehad..en met jullie beidjes gaat het gelukkig goed al missen we jullie ontzettend. Geniet lekker en we kijken uit naar je volgende verhalen. Hele dikke knuf en kus van Pank en Ria
8th November 2008

waanzinnig
Wederom genoten van je verhalen, echt maf als niemand engels spreekt, zit je maar te lachen naar elkaar, maar wat heb je weer leuke dingen mee gemaakt. Douchen onder een olifant is nog mijn ultieme reisdroom. Als jij al groot bent bij die Cambodjanen heb ik daar weinig te zoeken, haha. Trouwens, ik ben verliefd! Vanavond zie ik hem voor de 2e keer, moet wel helemaal naar Dronten, dus ben best nerveus, wordt vervolgd.... dikke kus, Karin
11th November 2008

hai kirsten geniet enormvan al je verhalen dat je naar de killingfields bent geweest lijkt me erg indrukwekkend. geniet van je supermooie reis en we blijven je volgen groetjes tineke

Tot: 0.091s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0674s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb