Weekendje Jinja en terug in Mainaro, geen EK kijken...


Advertisement
Uganda's flag
Africa » Uganda » Western Region » Fort Portal
June 14th 2008
Published: June 14th 2008
Edit Blog Post

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat alles goed gaat. Nederland zal wel aardig oranje gekleurd zijn nu! Ik heb de eerste wedstrijd kunnen zien tegen Italie, was echt goed! Ik heb inmiddels ook gezien dat we van Frankrijk gewonnen hebben, 4-1! Het is echt niet normaal meer hoe ze spelen! Nou geniet dus van de wedstrijden zou ik zeggen, want het moet niet vervelend zijn naar dit oranje te kijken denk ik. Voor mij houdt het kijken een beetje op nu...want hier terug in Mainaro is geen tv, en ik kan zelfs geen zender ontvangen die de wedstrijden uitzend op de radio. Best jammer...maar ik mag niet klagen, want verder is het leven hier hartstikke goed! Mijn werk loopt lekker en het is leuk om met de anderen hier samen te werken. Vandaag moet ik een concept van het document opsturen naar Nederland, naar de directeur...Ik moet nog wel even aan de bak vanmiddag om het af te krijgen.

Afgelopen weekend had ik een lang weekend vrij en ben ik in Jinja geweest, een stad aan het Victoria meer, en de plaats waar de Nijl officieel begint. Het was een super leuk weekend. Ik heb de bron nog eens gezien, ik heb gevist op het meer, (heb ik zelf overigens niets gevangen...maar het was toch wel leuk...) en ik heb de Bujagali watervallen gezien. Die zijn echt indrukwekkend! Het wordt ook niet voor niets de beste plek om te raften in Afrika genoemd, alhoewel ze die nominatie geloof ik moeten delen met een plek ergens op de Zambezi rivier in Zuidelijk Afrika. We zouden op maandag gaan raften, maar helaas ging dat niet door, omdat de groep die ook zou gaan afbelde, en ze wilden niet gaan raften met alleen maar 2 personen...Maar dat raften blijft op het verlanglijstje staan voor een volgende keer, ooit...

Ik heb een paar foto's die ik ga proberen op de site te zetten. Het hangt van de snelheid van de internetverbinding af of het gaat lukken...Het zijn niet mijn eigen foto's, want ik heb alleen maar een polaroid camera, en de bedrijfscamera circuleerd nog ergens anders rond, maar waar precies is niet bekend...In ieder geval kunnen deze foto's een kleine impressie geven van waar ik werk en woon nu.

Iedereen een heel goed weekend,

Joeri

Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb