Luderitz

Namibia's flag
Africa » Namibia » Luderitz
November 18th 2013
Published: November 21st 2013

At besøge Luderitz i den sydlige del af Namibia - var som at besøge "Lille Tyskland" og alle talte TYSK - hvad er det så lige man gør som Dansker??? Men under alle omstændigheder var byen skøn og vores lille pension var dejlig.

Luderitz er særlig kendt for deres diamant spøgelsesby - Kolmanskoopf som er en gammel diamant by, hvor diamant arbejderne boede. Som i kan se af billederne var der nogle fantastiske scenarier - ensomt og smukt. Se lige det logo - hi!

Så var der landskabet omkring Luderitz - vi var simpelthen saa bjergtagede - det er noget af det smukkeste vi endnu har set på vores rejse - farver, vilde heste, hyæener og øde landskaber.

1st December 2013

hot
Jeg må sige at det klæder fruen.....bilen, omgivelserne og det hele. Det må blive den nye trend! Michael er imponeret over fotografen, som han iøvrigt synes ligner en tyk hamster og Niels ligner en verdensmester....! Direkte citeret og med kærlighed ;-) Vi nyder turen med jer. Kæmpeknus fra Odense
12th December 2013

Tyk hamster ????
Hva saa Michael ! Den forstaar fruen sgu ikke helt - hvad har du roeget ?? Tyk passer hende ikke, og hamster SLET ikke, hvad med en Panda ? God tur i Vietnam , ris, ris og ris ! knus Mette og Niels

Tot: 0.168s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 62; dbt: 0.0349s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb