Blogs from Angra dos Reis, Rio de Janeiro, Brazil, South America

After the madness of Rio Angra dos Reis is a different pace. (The buses aren't a different pace don't worry, but more on that later). We arrived in Angra after a very comfortable 2.5 hour bus journey. We went with a company called Costa Verde and it cost R$44 each. The buses are really good, air conditioned and massively cushioned seats. We think this is because there are no trains so loads of people use the buses as a means of transportation. As we left the bus station it became apparent the 5.5km walk to the hostel would have been beyond us, with the threat of rain, reading a map off a screenshot on my iPod and the emergence of what I like to call Alex's backpack face. As soon as the big backpack goes on ... read more

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis February 27th 2014

Geo: -23.1409, -44.1612Today is time to pack up all our stuff and leave backpackerness and head to chaos in rio! Our boat is not until 1 so we have had a chill on the beach, had another look in the tat shops (James bought a vest!!!) and now awaiting the boat to head to our last stop, our apartment in rio!... read more
Swim on the beach
James' new vest!!

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis February 25th 2014

Geo: -23.141, -44.1613We arrived at rio airport at 7.30am rio time! Collected our bags and hoped that there was a dude with our name waiting for us! There was a dude with 'Ilha Grande. Genes ' written in some paper but no one else. After a quick look around we went up to him and said 'James??' In an inquisitive way. He responded with a 'si si' so we went along with it!We headed into rio catching a glimpse of big Jesus now and then but as it was rush hour the traffic was horrific. We met the mini bus which was full of English! Was so nice to understand what people were saying!! We then proceeded back out the way we came from the airport, even passed the airport door (bizarre organisation) towards the port. ... read more
On the boat
The town on ilha grande
The hostel reception

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis December 6th 2012

Po ilgos dienos vakar, šią dieną nusprendžiu skirti paieškai nakvynės kituose miestuose. Jau turiu kelis kontaktus iš couchsurfing pasiruošusius mane priimti, tad dabar tik reikia apsispręsti pas ką noriu apsistoti. Mašiną reikia grąžinti Santos, ten jau turiu nakvynę bent č dienom. Toliau San Paulas taip pat susitariu, kad priims mane 2-3 dienoms. Alexanderis atneša parodyti savo maikučių kolekciją iš visų bėgimų kuriuose yra dalyvavęs. Tiksliau ne atneša, o atitempia didžiulį pilną lagaminą. Suskaičiuojam, kad ten 95 maikutė iš skirtingų bėgimų nuo 5km, 10km, 21km (pusė maratono distancijos), 42km maratonas, bei 24 valandų bėgimas ( gali pailsėti, pavalgyti ar pamiegoti, tikslas - nubėgti kuo didesnę distanciją per 24 valandas). Kaikurie bėgimai naktiniai, su prožektorium ant galvos. Kolekcija įspūdinga, turint omenyje, kad pradėjo bėgioti prieš maždaug 4 metus. Diena taip ir prabėga ... read more
maikutes

Šiandien Alexanderis pažadėjo nuvesti mus į džiungles. Iš ryto papusryčiavom, susiruošėm ir pajudėjom link džiunglių. Iš pradžių ėjom betonuotu vandentiekio vamzdžiu tarp bananų palmių, vėliau išmintu takeliu palei iš kalnų atitekantį upelį. Nusprendžiame kad užteks eiti gilyn ir sustojame išsimaudyti upelyje. Pasimaudome kol pajaučiam, kad mus kanda kažkokios vos įžiūrimos musytės. Nusprendžiame gryžti atgal. Greitai nuo įkandimų atrodome lyg visi sirgtumėm vejaraupiais. Gryžę papietaujame ir Aleksanderis pasiūlo važiuoti pasportuoti. Jis neuina į treniruoklių salę, o mes pnusprendžiam pažaisti krepšinį. Po krepšinio nueinam pas Alexanderio mamą kuri mums paruošė kavos, bei iškepė spurgų pagal brazilišką receptą. Suvalgom spurgas, išgeriam kavą ir atsisveikinę su Aleksanderio mama bei Luku išvažiuojam namo. Ryt tėtis, Ignas ir Eglė išskrenda į Lietuvą (tiksliau jų laukia 2 dienų persėdi... read more
naturalus baseinas
bananai

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis December 6th 2012

Paskutinė diena pas Aleksanderį. Paskutinę dieną sužinau, kad jo vardas tariamas Alešandre. Jis pasiūlo parašyti vienam draugui, į Curitiba kuris taip pat couchsurferis. Miestas pakeliui link Iguacu Krioklių, tad nedelsdamas parašau draugui. Jau tą patį vakarą gaunu atsakymą, kad ir ten esu laukiamas. Pagalvoju, kad perdaug laiko praleidžiu prie kompiuterio, tad nusprendžiu pasiskolinti Aleksanderio baidarę ir einu paplaukioti į vandenyną. Pakrantėje bangos nedidelės, nes jos iki kranto neleidžia atsiristi daugybė išsibarsčiusių salų. Paplaukioju baidare porą valandų ir šiektiek pavargęs, bet laimingas grįžtu namo. Likusią dienos dalį praleidžiam žiūrėdami amerikietiškus komedijų serialus, friends, 2 and a half men, big bang theory. Toliau pildau dienoraštį už dienas kurių nespėjau užsirašyti, pasiderinu laikus su manes laukiančiais couchsurferiais, kada geriau pas juos atvykti. Perskait... read more

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis December 5th 2012

Gerai išsimiegoję iš ryto atsibudom ir radom jau paruoštus pusryčius - kukurūzų košę. Papusryčiavę nuvažiavom su Aleksanderiu į jo kitą namą kurį jis nusipirko kaip investiciją, tačiau jame dabar gyvena mama ir sūnėnas Lukas. Rajonas naujas, su visa infrastruktūra, didelis baseinas, sporto aikštelės, sporto salė su treneriu. Visi nuėjom pasportuoti į sporto salę, darėm pratimus kuriuos parekomendavo asmeninis treneris. Pasportavę ir nusiprausę išvažiavom su Aleksanderiu į miestą. Ten papietavom kavinėje kur mokėti reikia už tiek kiek svorio prisidedi į lėkštę, 1 kg kaina - 25 realai 10 euru. Visi tesugebėjo suvalgyti mazdaug po 0,5 kg. Pavalgę nuvažiavom į miestą nusipirkti maisto. Išleidom 200 realų. Nusipirkom įvairių vaisių bei mėsos vakariniam barbekju kurį Alexanderis buvo pažadėjęs suorganizuoti. Gryžę ir šiektiek pasikuitę namie nuėjom iki paplūdimio išsimaudyt. Aleksanderis rado ... read more
krabas

Prieš tai dieną sužinoję, kad keltas į salą plaukia tik vienas 8.00, sutarėme, kad kelsimes anksčiau, kad spėtumėm pasiruošti. Atsikėlėm apie 7 val. papusryčiavom, bet laikas labai greitai bėgo ir jau pamatėm, kad reik skubėt. Beskubėdami bandėm ieškoti rakto nuo durų, bet jo taip ir neradę, išlėkėm. Bevažiuojant apsižiūrime, kad nepasiėmėm fotoaparato, aš ir Ignas pamiršom ir telefonus. Bet laiko važiuoti atgal nebėra, o ir rakto, kad įeiti į namus neturim. Atvažiavom iki kelto, paleidau tėtį, kad nupirktų bilietus, o mes nuvažiavom ieškoti kur pastatyti mašiną. Šiaip ne taip priparkavę automobilį, tekini nubėgom į keltą. Tėtis jau buvo nupirkęs bilietus, kurie buvo visai nebrangūs 4.50 realo, ir laukė prie laivo. Tik spėjom įlipti ir laivas išplaukė. Iki salos plaukėme maždaug 1h30min. Išlipom iš laivo, pažiūrėjom kada laivas plaukia atgal ir nuėjom ieškoti ką čia galėtumėm nuveikti ... read more
Photo 3
Photo 4
Bambuku giraite

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis October 2nd 2012

Reached Brazil on Sunday 19 August after 16 days at sea from St Helena Island. Sailed around the bay of Ilha Grande, which has 360 beautiful islands until 25 September. We are now sailing North with beautiful anchorages in between. Sorry for the delay in updateing this blog.... read more

I'm now back in Paraguay, where you will be glad to know I am an official resident (I'm also glad that they kept their word and gave me back my money I invested!) - but here are the things I learnt while in Brasil. Argentinians like to exagerrate...like "we drank about 34000 beers", "the guy honks his horn 4 million times a day" or "I'm stuck behind the biggest idiot in all of Brazil" Club Med is not for me...great food and the room was decent, but why would you have a communal iron in the hallway? I prefer crumpled shirts than have people watch me iron?! Rio de Janeiro traffic is terrible...I really thought I was going to miss the 2014 World Cup Final and the 2016 Olympics it was that bad. South America is ... read more

Tot: 0.106s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 72; dbt: 0.0597s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb