Blogs from Cowan, New South Wales, Australia, Oceania

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan May 14th 2006

Jesse heräs vasta seiskalta! se tietenki herätti meidät ja innokkaina babysittereinä avattiin tv ja katottiin piirrettyjä. Alex nousi kans aika äkkiä. Muut nousi vasta yhdeksän jälkiin. 10.30 mentiin sit aamupalalle kahvilaan. Leipiä, munakasta, pekonia ja makkaraa.. huh huh! kyllä teki tiukkaa syödä kaikki! mut oli ainakin hyvä olo loppupäivän! :) Sit mentiin keilaamaan. Minna keilas ekaa kertaa! ja sillä meni todella hyvin! lapset tykkäs hirveesti! kaikilla oli todella hauskaa. sit mentiin ostarille hetkeks ja sieltä otettiin juna takas kotiin. Toivon mukaan nähdään lapset vielä ennen kotiin lähtöä. Kotona sit nautittiin Disney kanavan tarjonnasta. Hirveesti hyviä leffoja! Ja hyvää äitienpäivää kaikille!!!... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan May 13th 2006

herättiin aamusta myöhään. siis joskus kahdeksalta. syötiin aamupalaa ja lähettiin Hornsbyyn. Mentiin elokuviin kattoon She's the man. Oli aivan sairaan hyvä! ja se poika oli sairaan hyvännäkönen! Miks meille ei ikinä löydy noin ihania poikia? tää on ihan epistä sanon minä!!! meki halutaan sellaset pojat.. sit mentiin Päiville lapsia ammaamaan. Niillä oli kaverin kolmekymppiset tänään. Ja tietenki meille passas! Lasten kans sit touhattiin oikein kunnolla. Tanssittiin heti kunnolla. kuka sano, ettei me muka biletetä!?! ei siihen aina baaria tarvita, että voi pitää bileet. Ei me kuitenkaan mitään juotas, niin sama kai se on missä sitä tanssii. Meille tarjottiin pizzaa lounaaks. nam! tehtiin lasten kaa palapeli ja sit me Minnan kaa istuuttiin sohvalla ja ootettiin, et kello löis yhdeksän ja ois lasten nukkumaanmenoaika. lapset tyytyväisinä leikki ja ois leikkiny kauemminki. Pestiin kaikki ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan April 30th 2006

Aamulla herättiin aikasin ja otettiin juna Cowaniin. Mentiin jo aikasemmin, jotta autettiin Päiviä juhlien laittamisessa. Siellä oli pomppulinna, leikkejä ja paljon ruokaa. Harmi vaan, että pomppulinnan ikäraja oli 9v. :( mä oisin halunnu sinne kans! mä laitoin lapsille leimat, joilla ne sit pääs pomppulinnaan. Aiheena oli dinosaurukset, niin leimat oli kans sen mukaset. Ruoat oli kaikki jotain dinosaurusjuttuja kans. Lapset oli aivan innoissaan siitä pomppulinnasta ja muista leikeistä mitä niille pidettiin. Karkki meni, mut kakkuun ei paljoo koskettu. se oli sellanen Dinosauruskakku. tosi hieno! purettiin Päivin ja Adrianin kans juhlat ja mentiin sit niille. Me Alexin kaa mentiin vähäks aikaa trampoliinille. mä alan oleen jo aika hyvä. osaan pari "temppuakin"... heh! meni siinä kyllä hetki et mä opin ne, mut osaan kuitenki.. Päivi laitto meille ruokaa ja minä, minna ja alex pelattiin ... read more
koko konkkaronkka
meidän söpikset! :)
Jesse aina niin hurmaava!

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan March 26th 2006

Päivi (se jolla olin au pairina pari vuotta sitten) lähetti aamulla viestiä, että voitas nähdä. Soitin sille ja sovittiin, että mennään sinne yökylään. Otettiin juna Hornsbyyn tai siis jouduttiin vaihtaan lopussa bussiin, ku ne kunnosti junarataa. Hornsbyssa tavattiin Päivi ja lapset. Sieltä ajeltiin Cowaniin missä ne austelee. Koirat oli aivan innoisaan kun ne näki mut! ihmeellistä kuinka ne muistaa 2vuotta sitten olleen ihmisen. Mut ne olikin sillon ihan pentuja ja olin niiden kaa aika paljon... :) käytettiin koiria ulkona ja kierrettiin Cowanin ympäri sekä pelailtiin vähän fudista. Illalla käytiin hakeen vuokraamosta pari videota: in her shoes ja Flightplan. Oli aika hyviä! :) mä annoin Minnan mennä mun vanhaan sänkyyn ja otin ite toisen lasten sängyn. Adrian ei ollu kotona, ku se on Englannissa käymässä, niin Alex meni sit Päivin viereen. Ja Minna (Päivin sisko) oli jollain ... read more
hieman fudista :)
Unicefin suominalle
valjakko

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan February 15th 2006

That's not a knife......this is a knife As my boss at Sydney Dept. of Education, the good old Terry Crotty (Snotty Crotty), would say: There are two things I hate about Bushwalking. Bush and Walking. He was never the funniest man on the planet, but with his jokes about employing Sweedish girls called Agnetha and asking us to Put the cat out every time he left the office for the day, (yes, every day), Adam and I loved him, in the way you love a senile old grandad. Anyway, Adam, Smoss and their mate Ben, who had turned up over Christmas after trecking around the globe, had managed to get a little trip out into the Ku-Ring-GaiChase National Park and HawkesburyRiver area organised to sample the infamous bush. It was a good day out, tramping around ... read more
Mini lizard
Break for lunch
Old and worn out

Tot: 0.082s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb