lapsenlikat

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan
May 13th 2006
Published: May 16th 2006

Cowanin hepoCowanin hepoCowanin hepo

Prinsessa löysin prinssin uljaan valkoisen ratsun.. sitä prinssiä ei vaan näkyny missään...
herättiin aamusta myöhään. siis joskus kahdeksalta. syötiin aamupalaa ja lähettiin Hornsbyyn. Mentiin elokuviin kattoon She's the man. Oli aivan sairaan hyvä! ja se poika oli sairaan hyvännäkönen! Miks meille ei ikinä löydy noin ihania poikia? tää on ihan epistä sanon minä!!! meki halutaan sellaset pojat..
sit mentiin Päiville lapsia ammaamaan. Niillä oli kaverin kolmekymppiset tänään. Ja tietenki meille passas! Lasten kans sit touhattiin oikein kunnolla. Tanssittiin heti kunnolla. kuka sano, ettei me muka biletetä!?! ei siihen aina baaria tarvita, että voi pitää bileet. Ei me kuitenkaan mitään juotas, niin sama kai se on missä sitä tanssii. Meille tarjottiin pizzaa lounaaks. nam! tehtiin lasten kaa palapeli ja sit me Minnan kaa istuuttiin sohvalla ja ootettiin, et kello löis yhdeksän ja ois lasten nukkumaanmenoaika. lapset tyytyväisinä leikki ja ois leikkiny kauemminki. Pestiin kaikki yhdessä hampaat ja mentiin nukkumaan. Jesse nukahti heti ku pisti silmät kii, mut Alex on aina ollu ongelma. Mä istuin siinä sängyllä ja pidin kädestä kii, niin äkkiähän seki sit nukahti. Kymmeneltä kaikki koisas onnellisina. ja koirat meidän sängyssä.. 😉
meidän juhlijat tuli joskus 2 aikaan ja herätti meidätki, ku nukuttiin olohuoneessa ja ne alko laittaa takkaan tulta, ku se oli sammunu ja ne ei todellakaan tehny sitä hiljaa.. mutta meitä ei pienet keskeytykset haittaa.. 😉

Tot: 0.083s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb