Cateva lucruri de vazut in Bucuresti

Romania's flag
Europe » Romania » Muntenia » Bucharest
July 10th 2019
Published: July 10th 2019

Cu greu m-am mai organizat, dar intr-o Duminica, am decis ca Luni, sa fac o vizita la gradina botanica. De la mine din Titan pana la gradina botanica, nu este mult, cu masina, insa eu am schimbat un pic regulile de data asta. Cum sunt la regim strict, am decis ca este momentul sa schimb masina cu ceva device de facut efort si de ars grasime, asa ca m-am gandit la o bicicleta. Nu a trebuit sa caut prea mult si am gasit aceasta bicicleta de la vmag, mi-a inspirat mie incredere.

Acum ca aveam cu ce sa ma deplasez, am decis sa imi iau inima in dinti si sa plec la drum. In ciuda faptului ca sunt novice la partea cu pedalatul, fiind probabil ca a 5-a oara cand merg cu bicicleta in viata mea, sunt impresionata cat de repede ma pot misca dintr-un punct in altul. Partea mai putin placuta este ca transpiri mult, dar daca stii cum sa te imbraci, fofilezi acest astept foarte usor.

Gradina botanica este geniala, mai ales in perioada asta a anului unde totul este inflorit, inverzit si te poti bucura de toata frumusetea naturii. O incapere extraordinara este aceea care este plina de cactusi, de toate marimile si formele. Sunt fana catusilor de foarte mult timp, ma fascineaza faptul ca sunt atat de carnosi si poti fi niste plante extrem de rezistente in multe situatii ale naturii, mai ales pe perioada de seceta, iar pe langa asta, acestia mai si infloresc. Am pus o poza ca sa vedeti si voi cat de misto poate sa fie.

Lacul din interior are o suprafata destul de mare, iar in apa din acest lac dragut, se afla niste crapi colorati (koi fish), care animeaza apa prin culorile lor aprinse. Iubesc pestii, iar acestia sunt un fel de maxim ce as putea avea daca m-as muta vreodata de la bloc la casa. Un vis de al meu pe care sper sa il implinesc in viitorul apropiat.

Drumul spre casa, a fost un pic mai crunt, pentru ca nu prea mai aveam energie sa pedalez, dupa ce am mers cu bicicleta pana acolo, si am vizitat toata gradina botanica, am ramas fara, dar am rezistat tentatiei de a baga ceva dulce, ceva care mi-ar fi dat energie maxima pana acasa.

Tot: 2.541s; Tpl: 0.124s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.1033s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 4; ; mem: 1.4mb