Piatra Neamt e magica

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Piatra Neamt
April 16th 2018
Published: April 18th 2018

Cand am vizitat prima data Piatra Neamt, am fost la nasii fratelui meu, pe vremea aia avand eu in jur de 12 ani. N-am inteles prea mare lucru dar am promis ca atunci cand voi incepe sa inteleg lumea, am sa ma reintorc in acest oras minunat, si asa am si facut. De data asta am mers strict pentru a-l vizita, pe acest oras minunat, si ce am remarcat eu la prima vedere, cum am intrat in acest orasel, este ca soferii sunt cu totul altfel, fata de cum sunt cei din Bucuresti, se circula mult mai lent, ceea ce imi lasa impresia ca oamenii de aici au mai putine griji

Am avut onoarea de a manca la restaurantul din varful muntelui de la ei din oras. Daca ai masa langa margine, poti vedea de acolo de sus tot orasul, ceea ce este o senzatie extraordinara, mai ales ca mie imi este rau de inaltime :D

Am ajuns acolo foarte usor, cu trenul, nu mai mersesem de foarte mult timp cu trenull si mi-a facut placere sa retraiesc senzatiile de cand eram mica. Au schimbat sinele pe care circula trenul si acum se circula mult mai lin.

De mancat, nu am mancat nimic deosebit, tot mancare romaneasca, chiar si restaurantele cu specific moldovenesc, aveau sarmale si iahnie. Preturile sunt foarte convenabile, nu se compara cu un oras turistic, care scoate in evidenta valoarea locului respectiv dar si profita cu preturi ridicate pentru diverse servicii si produse.

Una peste alta, a fost o experienta draguta si cu siguranta voi mai vizita acest oras minunat

Tot: 2.946s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 57; dbt: 0.0262s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb