Blogs from Mendoza, Mendoza, Argentina, South America - page 5

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 4th 2015

Vandaag was het ook een drukke dag. Net als de voorbije dagen is het hostel volzet. In de voormiddag en de namiddag en avond werkte ik in het hostel. Deed de reservaties, check-out, en info verlenen voor tours. Helaas boekte niemand voor de tours. Maar net als de vorige avond werd er goed geconsumeerd door de gasten op de avond aan de bar. We sloten de avond met een goed feest af.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 3rd 2015

Vandaag was het wederom en drukke dag. We waren net als gisteren volzet. Dus we hadden heel wat te doen in het hostel. Voorts werkten we allemaal tot de late uren in het hostel maar dit was met het volste plezier. We organiseerden vandaag een asado (Argentijnse BBQ). Mijn kamergenoot Andrea en ik waren de koks van dienst. Meer dan de helft van de hostelgasten kwamen eten. De meeste mensen bleven ook tot heel lang aan de bar.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 2nd 2015

Vandaag begint de Semana Santa of de heilige week. Dit is een vrij belangrijke week in het katholieke Zuid-Amerika. Het was vrij druk de hele dag in het hostel. Er kwamen veel mensen zonder reservatie die op zoek waren naar een slaapplaats. Voor de eersten hadden we goed nieuws voor degenen die later kwamen konden we niet herbergen. Al voor de namiddag waren we volzet. De bar was ook vrij druk de hele dag. Het was een vrij goede dag in het hostel waar veel mensen veel plezante momenten beleefden.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 1st 2015

Vandaag werk ik in de voormiddag in het reisbureau. Er komen vandaag wat veranderingen in de inrichting van het reisbureau waarin ik meehielp. Vervolgens heb ik de klanten met hun noden geholpen. Het was een vrij rustige dag op het reisbureau. Vanaf morgen begint de Semana Santa of de heilige week dan zal het heel druk in het hostel worden. Maar ik verzekeren dat het Monkey Hostel klaar is!!!... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 31st 2015

Vandaag was het heel rustig. Had tot 8u30 aan de receptie gewerkt. Vervolgens had ik voor het overige deel van de dag vrij. Met mijn kamergenoot gingen we toffe dingen doen met de gasten. Deze keer was het aan mij om te koken ik maakte ravioli met zelf gesneden groenten en garnalen met zelfgemaakte kaassaus. De gasten vonden het allemaal goed. De avond verlipe vrij rustig. We bleven op de avond samen met de gasten aan de bar.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 30th 2015

Het is maandag dus moet ik zoals gewoonlijk s ’avonds werken. Je hebt de hele dag vrij en kunt doen wat je wilt. Dat deed ik vervolgens ook we zijn volop bezig voor een evenement op poten te zeten voor de heilige week of beter gezegd "La Semana Santa". Deze week wordt in Zuid-Amerika zeer intens gevierd. we proberen ook een goede maaltijd te serveren aan de gasten. Voorts zijn we ook druk bezig voor een goede cocktail te bereiden voor de gasten. Op de avond kwam het echte werk, aan de receptie van het hostel zitten. Het was een vrij rustige avond. Er waren weinig klanten in het hostel dus dit verliep prima.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 29th 2015

In de voormiddag stond ik in het reisbureau om de samenvatting van de hostels te herwerken. Dit duurde niet zo lang in de tussentijd hielp ik de klanten die in het reisbureau kwamen. Voorts hebben we als bedrijf een nieuwe site gemaakt voor nieuwe tours te verkopen ben er heel fier over want heb goed aan deze site meegewerkt. Dit is de reden waarom ik samenvattingen moest maken van wijnhuizen (bodegas). Voorts moest ik naar meer hostels in de buurt gaan voor bezoek. In de avond bleven mijn kamergenoot gezellig in het hostel met de gasten.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 28th 2015

Vandaag werkte ik in de voormiddag in het reisbureau hielp mee met de verkoop en maakte mijn samenvatting van de hostels af. Maakte deze samenvatting op een word bestand waarin ik uitleg gaf en vervolgens deed ik op een Excell bestand een samenvatting van de prijzen met tabellen en conclusies. In de namiddag ging ik wat werken in het hostel. Op de avond ging we weg met enkele hostelgasten naar een goed Mexicaans restaurant. Voorts gingen we dan terug naar het hostel naar de bar waar we tot de late uren bleven.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 27th 2015

Vandaag ging ik nog de hele dag hostels bezoeken. Dit was heel tof. Sommigen hostels zagen er Heel goed uit en zelfs sommigen zager er beter uit dan ons hostel. Op het einde van de dag maakte ik een samenvatting van de hostels en de werkpunten voor ons hostel. Via Excell gaf ik de prijsverhoudingen weer van de hostels en via tabellen vergeleek ik de prijzenpolitiek van de concurrentie met die van het Monkey Hostel. Het is vrijdag en begin van het weekend dus het hostel is weer helemaal vol met toffe gasten dit belooft voor het verdere verloop van dit weekend!... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza March 26th 2015

In de voormiddag stond ik in het reisbureau moest ik een samenvatting van al onze tours maken. Al deze informatie zal worden geïntegreerd in de mails die we sturen met het Monkey Hostel naar de klanten. Dit is om de reizigers die naar ons hostel komen aan te zetten om één van onze goede tours te nemen. In de namiddag ging ik hostels bezoeken in de stad. Dit om te kijken hoe daar de werking is en welke tours ze aanbienden aan de klanten en wat de prijzen zijn voor de kamers. Dit is om te kijken hoe ver we staan met ons hostel ten opzichte van de concurrentie. De avond in de hostel was ook heel fijn samen met enkele hostelgasten was er een tof feest!... read more

Tot: 0.161s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 68; dbt: 0.1009s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb