Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 28th 2015
Published: March 29th 2015
Edit Blog Post

Vandaag werkte ik in de voormiddag in het reisbureau hielp mee met de verkoop en maakte mijn samenvatting van de hostels af. Maakte deze samenvatting op een word bestand waarin ik uitleg gaf en vervolgens deed ik op een Excell bestand een samenvatting van de prijzen met tabellen en conclusies. In de namiddag ging ik wat werken in het hostel. Op de avond ging we weg met enkele hostelgasten naar een goed Mexicaans restaurant. Voorts gingen we dan terug naar het hostel naar de bar waar we tot de late uren bleven.

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb