Blogs from Brisbane, Queensland, Australia, Oceania - page 16

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Auchenflower July 23rd 2014

Všimla jsem si,jak jsou Australané zdvořilí. Předjíždějí vás na kole (pokud nefrčí příliš rychle, což zatím všichni frčí, když předjíždějí mě), omlouvají se. Omylem se vás někdo dotkne, nebo to jen hrozilo, omlouvají se. A dnes zjištěno: překážíte (protože fotíte) a stojíte někomu v cestě-opět se omlouvají. Vzor všech maminek jsou ti Australani. Dnes jsem si založila místní bankovní účet, ulovila první australskou kešku a potkala snad asi jedinou Češku, která na UQ studuje titul (studovat titul? Češtino, češtino, jak to vyjádřit lépe?). Ale co dnešek přinesl především podstatného: stěhování! Z Fortitude Valley jsem se přesunula do stoletého domu v Auchenflower.... fotky přikládám a více napíšu zítra, teď už dobrou noc za přímého zvuku dopravy za okny a jakékoliv akce v kuchyni ;)... read more
městská žlutá kola
cheese burger v kampuau
kešule (geocaching)

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » St Lucia July 21st 2014

První den nultého, neboli orientačního týdne začal vybitým mobilem a s tím spojenou absencí budíku. Upps. Pro cestu do školy jsem v rámci sportu, zdravého těla a šetření zvolila kolo-účet z předchozího dne. Podle Google 40 minutová cesta zabrala minut 50, včetně výměny kola ve 30 minutovém limitu a zastávkou ve stanici bez proudu (čehož jsem si všimla až po zasunutí kola bez možnosti půjčení nového). Naštěstí byl na místě pracovník stanice, který svým silným přízvukem zavolal kolegovi a já dostala prodloužení limitu a kolo k tomu. Do školy jsem přijela a vypadala asi takhle (foto) Kampus je nádherný, jsem ohromena. Lékárna, banky, restaurace, budovy všemožných oborů blízko u sebe, knihovny, divadla, sportovní areál (venkovní bazén, tenisové kurty atd.) a pestrá směs studentů a vyučujících. Na setkání mezinárodních studentů (of science) jsme dostali cedulky se zemí ... read more
lezení ve tmě
Na proklatě vysokém mostu 1
Na proklatě vysokém mostu 2

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Southbank July 20th 2014

Nedeli jsme se Sophii (ktera je mozna moje vzdalena pribuzna-jeji deda emigroval z Ceska a nese stejne prijmeni jako moje prababicka) vydaly prozkoumat Brisbane na kole. Po meste je nekolik stanku, plati se 2$/den,do 30 minut pak vypujceni zdarma, nad 30min se plati extra. Dojely jsme na Southbank,kde se konal festival jidla a varily celebrity, mne zcela nezname.potom jsme vyslapaly kamsi dal od centra a.daly si vietnamskou nudlovou polevku,ktera by stacila pro dva. Jinak cestovani na mestskych kolech: Uff! Najit helmu u kola byl zazrak. Zlaty rucicky jsou nejen cesky.. Ve meste objevit prazdny stojan navraceni kola byl mnohdy pekny orisek. Jednou jsme kvuli tomu o 3 minuty pretahly, grr. Dalsi 2,2$. Pokud stojan pekne a specificky nepipne, znamena to, ze kolo sice stoji,ale uctuje se, jako by nestalo. Hodina a 27 minut je jeste krasna ... read more
food festival,celebrity dovarily
australska celebrita
giganticka vietnamska polevka

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley July 19th 2014

Po cca 19 hodinách letu (s přestupy se to vyšplhalo na 2 dny) jsem dorazila do Austrálie. A hned mě čekalo zklamání: Lídě tu vzhůru nohama NEchodi! A klokan mi přes cestu taky neskákal, ale všechno chce asi svůj čas. Na pár dní jsem se já i můj 30kilový kufr zabydlely u Couchsurfera ve Fortitude Valley, asi 20 min. pěšky od centra. Celkem je nás tu v bytečku 6, včetně mě a další slečny (sólo-cestovnice) z Kanady přes CS. Na dnešek jsem spala pěkných 11 hodin, ale únava se dostavila už po 5 hodinách. Na druhou stranu, mohlo ji způsobit to zimní slunce, které přes den ohřívá město na 20°, odpolední vítr, který mě ofoukl než jsem si stihla obléct mikinu, nebo ta australská souhvězdí...no, astrologii mě ve škole nenaučili, tak se raději nebudu dál pídit. ... read more
mrakodrapů dosti
pohled na centrum z mostu
á tady je, pěkně v noci

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane July 19th 2014

Geo: -27.4676, 153.028THE END... read more

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane July 14th 2014

Our visit to Brisbane didn't start very well, the campsite we chose actually closed the day we arrived in preparation for a show so plan B we headed to the next best one. We had a full day to explore brisbane, after getting the bus to the city centre we walked around enjoying the sunshine while Carly also did some souvenir shopping. In the afternoon we took advantage of the free tourist boat that Brisbane provides going up and down the river. This was a great way to see the city and we got some really good photos as well. The next day we went to the koala sanctuary outside Brisbane, more of a zoo rather than just a sanctuary, we started off by watching a sheep dog show, sheep-shearing and ended with a bird of ... read more

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane July 4th 2014

Geo: -27.4676, 153.028... read more

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane June 14th 2014

Walked through arrivals in Brisbane airport to see the lovely Beckie, after 30 hours of travel (including sleeping overnight in Kuala Lumpar airport) it was nice to see a friendly face, she had come to pick me up and was letting me stay at her house. She had bought a variety of meal options for me, including English pork sausage and mash, proper aussie steak, some chicken, avocado and halloumi and also cheese and wine. Legend! I opted for the cheese and wine and we had a catch up on her balcony, she warned me about Drop Bears, like Koalas that are vicious – more on this later. She said that she wouldn’t wake me the next day as this is the first time I have had a room to myself for 3 and a half ... read more

Vue qu'on a le matin au petit déjeuner et le soir au dîner ! (Depuis la terrasse de l'auberge YHA)... read more
20140611_210917
20140611_210908
20140609_115349

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley June 1st 2014

So, our first blog post is a sad one...time to leave our beautiful place in Brisbane Australia and start the journey back to the UK via Cambodia and Vietnam. It has been a great 2 years, 2 years we will never forget. Such a beautiful country and place to live with fantastic people and lifestyle. We will miss it a lot. It hasn't quite sunk in yet that this is about to be over in 1 hour from now! We are just about to get on the train to Gold coast to catch a flight via Kuala lumpur to Cambodia overnight tonight. There is too much to write about how we feel today, so instead, I will say it with pictures....a tribute to the last 2 years:... read more

Tot: 0.119s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 72; dbt: 0.0636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.2mb