Blogs from Migdal HaEmek, North District, Israel, Middle East

Middle East » Israel » North District » Migdal HaEmek February 25th 2007

אז זהו....זה נגמר... עם רגשות מעורבים של שמחה ועצב גם יחד אני בבית יושב על פיג'מה וכוס תה...ומסכם! מסכם טיול של פעם בחיים, טיול של רגעים בלתי נשכחים, המון רגעים מצחיקים, וגם כמה מבאסים שאפשר לספור על יד אחת :) רק טעם טוב נשאר מהטיול.... טעם של גלידת "אוראוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו" ורק עוד בן אדם אחד באמת מבין על מה אני מדבר :) מהשוק של הונג-קונג וקיירנס... דרך מישן ביץ', המסיבה המטריפה במגנטיק איילנד, האירופאיות בבונדאי, הבני דודים במלבורן. מהבעסה של קניתו של חיים, דרך הנופים המטריפים של ניו זילנד, הפיורדלנד, והבית השני שלנו בקווינסטאון. :) ועד רוטורואה ואוקלנד.. ומכירתו של חיים! מהשוק תרבות של הקווסאן...והזולה באיים, הפילים בצפון... ובקיצור... מה לא!!!! כ"כ הרבה חוויות, כ"כ הרבה ללמוד על החיים. פשוט כיף...טיול שלא ישכח. אז אוסטרליה... אני מבטיח פה על כתוב שאני אחזור אליך! ניו זילנד - מקום ... read more
ברוכים השבים
בטרמינל 1
בטרמינל 1 עם המשפחות

Middle East » Israel » North District » Migdal HaEmek October 8th 2006

בס"ד הי! אני מכריזה בזאת על הקמת יומן מסע וירטואלי! כדי שתוכלו להכנס, לקרוא, קצת לקנא.. (קנאה בריאה לא מעבר..), אולי מעט להתגעגע והכי חשוב להיות שותפים לאחת החוויות שאני הצבתי לעצמי לממש! היום.. אני עוד בביתי הקט... בעיצומן של הכנות, התארגנויות, אינספור מחשבות... אבל בפעם הבאה שאכתוב... זה יהיה ממקום אחר...! מחכה בקוצר, חוששת, מתרגשת וכבר מתמלאת געגועים :) שלכם תמיד.. מיכל.... read more

Middle East » Israel » North District » Migdal HaEmek August 18th 2006

hi everyone, this is the first time im writing to my journey dairy. im in israel, planing my big journey over australia, New-Zealand and thailand. my flight is set to 25th of october 2006. and im getting really excited for this moment thats all 4 now ill be right back soon maor... read more

this is my countdown to my flight to hong-kong... read more

Tot: 0.061s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 50; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb