Home Sweet Home!


Advertisement
Israel's flag
Middle East » Israel » North District » Migdal HaEmek
February 25th 2007
Published: February 25th 2007
Edit Blog Post

אז זהו....זה נגמר... עם רגשות מעורבים של שמחה ועצב גם יחד אני בבית יושב על פיג'מה וכוס תה...ומסכם!
מסכם טיול של פעם בחיים, טיול של רגעים בלתי נשכחים, המון רגעים מצחיקים, וגם כמה מבאסים שאפשר לספור על יד אחת 😊
רק טעם טוב נשאר מהטיול.... טעם של גלידת "אוראוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו" ורק עוד בן אדם אחד באמת מבין על מה אני מדבר 😊
מהשוק של הונג-קונג וקיירנס... דרך מישן ביץ', המסיבה המטריפה במגנטיק איילנד, האירופאיות בבונדאי, הבני דודים במלבורן.
מהבעסה של קניתו של חיים, דרך הנופים המטריפים של ניו זילנד, הפיורדלנד, והבית השני שלנו בקווינסטאון. 😊 ועד רוטורואה ואוקלנד.. ומכירתו של חיים!
מהשוק תרבות של הקווסאן...והזולה באיים, הפילים בצפון...
ובקיצור... מה לא!!!!
כ"כ הרבה חוויות, כ"כ הרבה ללמוד על החיים.
פשוט כיף...טיול שלא ישכח.
אז אוסטרליה... אני מבטיח פה על כתוב שאני אחזור אליך!
ניו זילנד - מקום של פעם בחיים.
ותאילנד - שעד הפעם הבאה יפתחו רובע ישראל בכל אי שם אני בטוח!
זהו.... היה כיף!!! היה מטורף!! טיסת אל על לארץ הייתה מגניבה ומרגשת
והמפגש עם המשפחה..בכלל אין על מה לדבר.
ארוחת שישי שפשוט אין לתאר!!
ו....חדר מלא בלונים עם כיסא מנהלים חדש!
החיים החדשים מתחילים...ואני מצפה להם
SO....HERE I COME!!!
אז אנשים... נצלו כל ..אבל כ-ל רגע בחיים!!!!
ואיך אומרים בתאילנדית...SAWADEEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb