Blogs from Slovakia, Europe - page 4

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 13th 2020

6/08 vybieham pred ubytko, tu ma caka sok. cierny luxusny mercedes, vodic mi otvara zadne dvere a uz si to ficime prazdnymi ulicami na letisko na letisku sme 6/30, vonku caka uz par ludi a vsetky oci smeruju na moj luxusny prichod. Skoda, ze sa tato sluzba nepodarila i po mojom prilete. Vonku si lahinam na lavicku. Postupne prichadzaju ludia, bud taxi, sukromne auta alebo na pesaka. Kedze tu nefunguje mobilny bording, treba ist klasicky na prepazku a tam ludom free vytlacia letenku. Na vedlajsej prepazke wizz obsluha terorizuje ukrajinsku rodinu, ktorych nechcu pustit na palubu. Nepomaha ani ukazanie tranzit dokumentu, z rakuska idu na svk. Nakoniec ich vsak pustaju ale fakt ich dobre dusili. Pasovka, zadny problem, pekna colnicka mi bucha peciatku a uz som pred security. Tu som si dal dole satku, tak ako ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 5th 2020

Povodne cesta do ciernej hory mala byt sucastou 1,5mesacneho eurotripu v auguste ale situacia sa vdaka nejasnej situacie okolo opatovneho zatvarania hranic zmenila. Let bol naplanovany na polovicu augusta (49€ rw), no wizzair mesiac a nieco zacal menit odletove casy. Prakticky mi bolo zmenene uplne vsetko. Na prekvapenie vsetko este k lepsiemu, ked ma nemali cakat na viedenskom letisku bezsenne noci. Nuz ale ako som spominal, matovic sa zacal rozkrikovat, ze ak bude situacia s virusovimy cislami v okolitych statoch stupat, je pripraveny zavriet hranice ci opat nariadit karantenu. Zacalo teda presuvanie/rusenie,nakupovanie mojich letov (dalo sa zdarma, minus 14 dni + 60 dni) na jul, nech aspon nieco stihnem kuknut. Paradoxne som vsetky lety zrusil a nakupil nove, kedze to vyslo lacnejsie. 10€ vypredaj wizzair z viedne co bol, som na tento rok nevyuzil, kedze l ... read more

Europe » Slovakia May 19th 2020

Sem budem postupne pridavat odkazy na stranky podla, ktorych som si robil itinerar. Vsetkym za ne vopred dakujem, bo mi dost ulahcili cestovanie. Update 11.05.2020 PORTUGALSKO Tonic michal5 Madeira trek Madeira turistika Web kamera madeira Bus sam madeira Bus rodoeste madeira Bus horarios madeira Vlaky... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered May 19th 2020

Sem budem postupne dopisovat stratene, opotrebovane, najdene, kupene veci Mimo hygienickych potrieb. Update 18.05.2020 PORTUGALSKO 01.05.2020 Funchal Kratase - najdene na susici na pradlo SLOVENSKO 18.05.2020 Bratislava maly batuzek - rozpadol sa... read more

Europe » Slovakia May 18th 2020

Tak moja cesta ani poriadne nezacala a uz konci. Cul by som mal davat zapisok z neakej -stan krajiny, no ja to pisem z domacej karanteny. No ako kazda cesta i tato mi nieco dala, naucil som sa varit aj pre mna zlozitejsie veci, zacal som cvicit (i ked len 10min denne resp hodina ak je outdoor gym), zacal som sa ucit spanielcinu (i ked som zacal s portugalcinou, no ta mega tazka pre mna). Velke podakovanie patri aj vm, ktora mi v tazkych chvilach pomohla, i ked si to neuvedomuje ale ktovie co by bolo keby neni jej. Co ma uplne nasralo, bola skurvena statna karantena co nic neriesi len sluzi na zastrasovanie obyvatelstva ako i dalsie nezmyslene kroky. No a ludia sa fakt boja. Ved od marca az do juna uz zomrelo nehoraznych cca ... read more

Kedze som furt zavrety na izbe a i bezdovodne otvorenie dveri je tu zakazane, dennik prerusujem. Vsetky karantenne dni budu zhrnute v tomto prispevku. Druhy den karanteny Nic nove pod slnkom. Rano ma budi klopanie na dvere. Kym stihnem otvorit policajti su uz fuc. Na zemi na tacke (stale rovnaka tacka) je polozene jedlo. Po zjedeny ranajok davam tacku nazad pred dvere a cakam kym sa mi opat na obed naplni. To sa i deje, no cul boli policajtky pomale a stihol som sa im podakovat. Prave nastupovali do vytahu. Popriali mi dobru chut. Jedlo je v plastovych miskach zapecatene priesvitnou foliou. Pribor umelohmotny. Moje akcie coty su uplne v prdeli, takze hra na investora skoncila, no mozno to vyskoci o 50perc a budem v pluse. W6 mi zrusila cyperske lety, prachy investovane teda do letu ... read more

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava May 12th 2020

Po vystupeni na konecnej v kittse si to mierim zhruba 50m k osvetlenej unimobunke pred ktorou stoja dvaja vojaci. Inak v kittse nik nevystupoval iba ja. Ako sa blizim k zavore jeden maskacovy na mna krici, zuruck, zuruck. Tada, cez tento najblizsi prechod sa nedostanem. Mam ist do asi 8km vzdialeneho bergu. Vonku nenormalna zima vdaka obvzlast silnemu vetru. Dedinka vysvietena ale vonku ani nohy az na jedno auto co slo. V kittse je este jeden prechod, uplne najlepsi, no po neuspechu na tomto som na nho ani nesiel i ked spociatku som tam smeroval. Ono na slovenskej strane stalo auto so zapnutimy majakmi ale i tak. Dosol by som k prechodu a zas by ma otocili Nuz tak smer po hlavnej do bergu. Medzi dedinami mimo super vetra aj tma a chodnik len do polovice ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered March 12th 2020

Po prichode domov z poslednej cesty nasledovala navsteva uradu prace, odkial ma cca po 2.5mesiaci vyrazili, bo som odmietol pracu v amazone. Paradoxne, nakoniec som sa tam na 4mesiace zamestnal. Skusenost zaujimava ale dlhodobo za pasom by som si to tam predstavit nevedel. Po tejto skusenosti, by som si vsak z amazonu objednal naozaj len minimum veci (oblecenie, kable, topanky, knihy v ziadnom pripade nie), resp len veci co maju na krabici original tovarensku pecat. Jedna pani co zacinala v prahe, to zhodnotila asi takto "svk amazon je hnoj, kde sa ide na kvantitu a nie na kvalitu, v prahe naopak, inde tazko povedat. De facto som zacal pracovat po 2rokoch nic nerobenia. Medzi tym som mal doma cez cs japonku, 2kolumbijcanky a filipinku. Filipinke som vratil jej pohostinost ked som bol u nej v davao ... read more

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava January 16th 2020

My final day in Bratislava. First things first, I had to eat up all my food that I had left in the hostel kitchen. I ate far too much bread and hummus, but that’s never a bad thing in my opinion. I had a enough plan for how I wanted to spend my last day in Bratislava, so I made my way to the former Jewish district to visit the Museum of Jewish Culture. The museum cost 7 euros to enter and if you wanted to take pictures, you had to pay extra so I didn't bother. After buying my ticket at the office I made my way across the small courtyard to the museum's entrance and up to the first floor, where the exhibitions began. The first floor of the museum was really interesting as ... read more
Danube River
Soldier Monument

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava January 15th 2020

I am in wind-down mode, since my trip is almost over. Getting up and motivated is becoming more of an effort. The sky was grey and overcast again. After a late breakfast, I headed out. I made my way to the Old Town and to the Bratislava City Museum, which is housed in the former Town Hall. The Old Town Hall building dates back to the 14th century and the tower was built around 1370. The Old Town Hall was originally three different buildings that were people's houses; Jacobus' house with a tower, Pawer's house, Unger's house and the Apponyi Palace. The museum is also the oldest in Bratislava and was founded in 1868. The entrance is through the courtyard and it was 5 euros to visit the museum. After ditching my coat, I made my ... read more
Bratislava City Museum
Bratislava Old Town

Tot: 0.15s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 67; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb