Osh - Andijan - Tashkent

Asia » Uzbekistan » Tashkent
July 14th 2008
Published: July 14th 2008

De taxirit van Bishkek naar Osh is er één die we zo snel mogelijk willen vergeten al zal ze ons nog lang heugen.. In ’t kort: de rit zou 10 uren duren, iets voor halfweg krijgen we autopech, 6 uur later kunnen we terug vertrekken, we moeten ergens overnachten en komen pas een dag later toe in Osh. De sfeer in Osh is helemaal anders dan die in het noorden van het land. Auto’s, mensen, stootk... Read Full Entry

Photos are below

AndijanAndijan
Andijan

Eva voedert de lokale dieren

WO II memoriaal
Tashkent - Oude stadTashkent - Oude stad
Tashkent - Oude stad

De muren worden met leem en stro bezet. Let ook op de gele gasleidingen.
TashkentTashkent
Tashkent

We zien dat er achter de ijzeren poorten in de binnentuintjes druiven groeien

19th July 2008

ook ergens
Mooie reportage uit het warme Oezbekistan. Kunnen spijtig genoeg (nog) geen zonnige wensen uit Denemarken opsturen, we fietsen voorlopig dan maar tussen en door de buien door. Groetjes uit Spøttrup Borg, het grootste middeleeuws bouwwerk in het land...

Tot: 0.113s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0804s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb