Bijna niet meer dakloos

Brazil's flag
South America » Brazil » Pernambuco » Recife
January 24th 2006
Published: January 24th 2006

Boa noite! Het is heir half 1 in de nacht, jullie slapen allemaal. K had ook n stuk geschreven voor ik wegging hier naartoe, maar heb t nu pas gepublished op de site, had er toen geen tijd voor maar goed you get the picture. Heb er niet alle foto´s op kunnen doen die k wilde helaas. Nu kan k ook nog geen foto´s plaatsen want heb nog nie helemaal door hoe dat moet. Iwan kan jij me nie helpen dan?! :P
Anyway...als t goed is ga k morgen t contract tekenen voor mijn huis hiero. Mooi gemeubileerd huis op de 8e verdieping. Het heeft wel 1 kamer voor mij en Rish, maar dat maakt nie veel uit. We hebben dan n keuken met een barretje, eettafel, douche, en toilet, tv, telefoon etc. Het gebouw heeft ook een zwembad en fitnessruimte op de 12e etage, op het dakterras (beautiful view), beneden is de wasruimte en kan je je kleren laten wassen, want dat ga k natuurlijk niet zelf doen :P Schoonmaken laten we ook aan de werkster over. Heel luxe dus allemaal, alleen jammer dat er maar 1 kamer is.
Gister waren we naar Olinda (half uurtje met de bus) om een precarnaval gebeuren mee te maken. HET WAS SUUUUPPEERR TOF!!! En dat was nog niet eens the real thing. Natuurlijk al n beetje leren dansen enzo. Die marakatu-bands zijn echt GOEDD.
Heb ook al mensen Capoeira zien doen, en moet nog ff op school vragen wanneer ik ook kan beginnen. Samba leer ik wel van mijn vrienden hierzo. Heb al veel mensen leren kennen en iedereen is super aardig en behulpzaam.
Vandaag waren we bij Merel, Lavinia en Melissa gaan eten want die hebben ook een super mooi huis gevonden, dus ze hadden een housewarming party. Als het goed is, hebben wij dat dus morgen en nodigen we wel een paar mensen uit om nasi te eten, ja toch!!! Ze hebben ook n huis met zwembad, fitness en laundry service en schoonmaakdienst. Is eigenlijk best normaal hier.
Het is trouwens ook normaal om een half uur in de rij te staan om boodschappen te doen. Alles is een beetje chaotisch, maar dat is wel een beetje de charme van het land. Cultuurverschil he! zaterdag waren we trouwens uit. Een meisje wat we hebben leren kennen was jarig en we mochten ook komen, was in een clus/bar. Daar ook veel mensen leren kennen.
Trouwens Niel...groetjes van Nelly, Natasha, Edson ( he´s sooo funny), Cybele (of Isabele, ben ff vergeten hoe ze heet)...ennuh...Leonardo. Weet je nog toen jullie gingen voetballen? Of moet k zeggen de anti-groeten?
Heb nu al zoveel meegemaakt is teveel om te vertellen. K probeer af en toe iedereen te smsen, maar lukt niet bij iedereen geloof ik. Sorry!
That´s all for now...doeidoeiiiii

24th January 2006

OMGGG supervet wat ik nu les over je huisje! Ik had gister War al aan de tellie hierover en ze zei het al!! VETT meisje VETT! En dat met die foto's wuahha jajaa nu moet je hetmaar zelf proberen hoe dat moet =P~! En ben je al een beetje bruin geworden btw?? =)~! Ik en wesley missen je trouwens hahaha had em gister aan de tel (1e keer nadat ik terug ben..zo'n 2 weken geleden dus)! Maar goed ik hoor alles nog wel van je =)=)
25th January 2006

haha echt cool, klinkt heeel herkenbaar! en die leo toch, altijd zo bang dat we zn meisje af wilden pakken :P Leuk om te horen iig en heb nog ff snel met edson ge-msnt. heb gezegd dat ie goed op je moet passen. hoeveel cachaça's en caipirinhas heb je al op? en ben je ook al aan de coxinha's begonnen? en al aan het bier net als alle andere vrouwen daar :D haha ben benieuwd. X!

Tot: 0.129s; Tpl: 0.016s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0853s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb