Rio 3

Brazil's flag
South America » Brazil » Rio de Janeiro » Rio de Janeiro
October 29th 2007
Published: October 29th 2007

De Capirinha's van vrijdag avond brachten het programma voor zaterdag terug tot een absoluut minimum. Veel water drinken en verse annanas zou helpen. Gewoon ergens zitten in de schaduw en mensen kijken werd de missie. Copacabana was daar een prima plek voor. En....ja het klopt de bikini's zijn echt heel klein en het strand is prachtig.

Met Pete en Dave, 2 Engelse jongens, afgesproken om s'middags naar een voetbal wedstrijd in het Maracanâ stadium te gaan. Erg imposant om een stadium in te lopen waar bijna 100.000 mensen kunnen zitten. De wedstrijd wat tussen Fluminense, de thuis club, en Atletico nog wat.... geen idee meer. Ondanks dat er maar zo'n 20.000 mensen waren was het lawaai, zingen, vuurwerk er niet minder om. Eindstand werd 1-1 waar wij als supporters natuurlijk niet blij mee waren.

Terug in de Hostel bleek er een samba party te zijn. Vrijdag was druk maar zaterdag deed er zeker niet voor onder. Dat er droog was en lekker warm zal er zeker mee te maken hebben gehad. Elouise van de hostel crew had het over "sex on the dance floor". Ze had niets te veel gezegd. Wat kunnen die Brazaliane dansen, de vonken springen er van af, de bewegingen die ze maken, een zinderende erotische spanning. Sorry geen foto's. Om een uur of een stortte ik totaal in en ben naar bed gegaan.

Santa Terasa met de tram was de eerste actie van vandaag. Een oude wijk met erg mooie gebouwen en vergezichten over Rio. Je gaat er naar toe met een erg oud trammetje. s'middags was het tijd om Ipanema te gaan bezoeken. "traveling is hard work, but somebody has to do it". We hadden een missie. "The girl" zoeken... the girl als in de het liedje "the girl from Ipanema". Blijkt dat er erg veel girls zijn die zich als de enige echte aanmerken. Dat vraag om meer onderzoek. Op zondag is een groot deel van de boulevard afgesloten voor verkeer en krijgen alle mooie mensen ruimbaan om zich te laten zien. Trouwens wat mooi is bepaal je hier zelf!! Ik kon het niet met iedereen eens zijn, maar ach zolang we maar happy zijn 😊

30th October 2007

oh jee, wat naar Patrick!!
Coen en ik hebben ff flink zitten te bestuderen, maar dat is ze hoor! Wel een keer met zonsopgang op de boulevard kijken. Zie je alle mooie mensen joggen, erg leuk. Enjoy!!! kus

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.0659s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb