Rick NL's Guestbook

27th March 2012
Mud volcano 2

wow
Dat ziet er goed uit Patje!! Hoe ouwer hoe gekker! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Patrick. Groetjes en heeeeeeeel veeeeeeeeel liefs uit Amsterdam. Jeanette
From Blog: Cartagena
25th March 2012

Gaaf
Leuk verhaal!!!
From Blog: Cartagena
18th March 2012

Hey..
...Patrick, Wat een avonturen! Heel leuk om te lezen allemaal :) Taganga lijkt me een leuke plek om te zijn. Ben benieuwd naar de rest van je reis. Groetjes Pauline
18th March 2012

genieten!
Ha Patrick, super leuk om je blog te lezen. Je vermaakt je prima in het Zuidelijke Amerika! Blij dat je de muggen en de afdaling hebt overleefd. Ik ga even verder lezen. Groetjes, Quirine
15th March 2012

nog niet alles gelezen, maar geweldig dat je dit zo nauwkeurig hebt bijgehouden,goede reis verder
From Blog: Lima, Miraflores
3rd October 2009

Greetings from Holland
Hi Pat! Ik zie dat je in brazilie zit.... geweldige foto's! Ik kwam erachter via Lars' hyves! Groetjes en tot gauw! Ton
From Blog: Rio 2
29th November 2007

Nederlandse koffie???
Hej Patrick. Volgens mij lukt t eindelijk ja.. Maar goed je bent al weer thuis. Zaterdag maar even een bakje koffie doen bij vrijdag? Groet Vincent
From Blog: Laatste blog
20th November 2007

you look nice
hoi OOM wat zie je er goed uit met die helm, kus van fleur
From Blog: Mendoza
8th November 2007

sjemiggggggggggggggggg
geweldig wat je allemaal opzoekt daar! Ik weet precies wat voor gevoel het geeft. Voor walvissen zijn favo. Kwamen ze nog even omhoog om iedereen aan te kijken. Dat hebben wij toen meegemaakt in Tonga, dat was echt heel speciaal. Als ik je verhaal lees komt dat weer boven. Welke zijn dit trouwens? Niet de humpbacks, ook niet de blues toch? Wat een grote jongens he! Oke, ik kap weer. Enjoy en blijf schrijven en foto's attachen. Dikke kus de moi!
30th October 2007

oh jee, wat naar Patrick!!
Coen en ik hebben ff flink zitten te bestuderen, maar dat is ze hoor! Wel een keer met zonsopgang op de boulevard kijken. Zie je alle mooie mensen joggen, erg leuk. Enjoy!!! kus
From Blog: Rio 3
27th October 2007

hoi
He Patrick, Leuk om te lezen hoor! Blijf schrijven en foto's posten en tot skyps. Jeroen
From Blog: Rio 2
24th October 2007

Bien Viaja
Wow, dat klinkt heel erg gaaf! Genoeg digitale fotokaartjes bij je? De watervallen zijn super! Ga je beide kanten doen? Ik ben benieuwd naar je ervaringen op het blog! Saludos. Anke

Tot: 0.073s; Tpl: 0.003s; cc: 19; qc: 46; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb