88 diena. Samaipata.

South America » Bolivia » Santa Cruz Department » Samaipata
February 28th 2013
Published: March 1st 2013

Šiandien iš ryto planuoju važiuoti iki kito miestelio, kur tirėtų būti visai įdomių ekskursijų. Su Viviana net nežinau ar pavyks atsisveikint, nes ji šiandien laai anksti išlėkė į darbą. Ji dirba bare, organizuoja renginius, o šį savaitgalį turėtų atvažiuoti viena grupė kuri ji turi pasitikti. Visai netikėtai, man besikraunant daigtus ji grįžta namo su visais muzikantais. Sutariu su Viviana, kad paliksiu vieną kuprinę su nereikalingais daigtais savaitgaliui, tad galbūt dar susimatysim. Iki Samaipatos autobusai nevažiuoja, tad sutariam susitikti su Angela kuri mane palydės iki vietos iš kurios galima važiuoti į Samaipatą. Taigi su Angela važiuojam į rajonėlį kuriame daug mažų agentūrėlių kurios siūlo keliones ta kryptimi. Čia sistema paprasta, stovi mikriukas ir laukia kol prisirinks žmonių norinčių važiuoti ta kryptimi. Nesvarbu iki kokio miestelio važiuoji, kaina ta pati. Nusiperku bilietą, sulaukiu kol prisirinks pilnas mikriukas ir važiuojam. Iš pradžių galvoju kad išlipsiu kaimelyje kuriame turėtų būti gražūs kriokliai, bet kaip tik tuo metu kai privažiuojam tą kaimelį prasideda lietus, tad nusprendžiu važiuoti toliau, pasidėti daigtus. Iš mikriuko samaipatoj išlipu vienas, visi vietiniai važiuoja toliau. Iki miestelio centro nuo pagrindinės gatvės maždaug 1km. Miestelis gerokai mažesnis nei tikėjausi. Surandu hostelį, pasidedu daigtus ir einu papietauti į vietinį turgų.Turguj esančiose užkandinėse maistas paprastai būna labai pigus. Ir ča neišimtis, už maždaug 4 Lt. gaunu vištienos kepsnį su ryžiais ir salotom. Papietavęs grįžtu į hostelį ir ten sutinku du australus, vaikiną ir merginą kurie keliauja kartu. Pasiūlau važiuoti iki krioklių prie kurių norėjau sustoti prieš tai. Jie sutinka, bet jau vakarėja, o taksistai siūlo turistines kainas. Nusprendžiam paieškoti kažko įdomaus arčiau. Už poros kilometrų nuo miestelio yra mini zoologijos sodas, tad einam iki ten. Gyvūnų čia nedaug, bet smagiausiai atrodo palaidos beždžionės kurios drasiai laipioja ant žmonių. Čia mums parodo namelį medyje į kurį užsikorę su viena beždžione pasitinkam saulėlidy. Grįžę į miestelį pavakarieniaujam ir netrukus einam miegot.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 5; ; mem: 1mb