87 diena. Gimtadienis

South America » Bolivia » Santa Cruz Department » Santa Cruz
February 27th 2013
Published: February 27th 2013

Visą rytą vėl tinginiauju, papusryčiauju, pasėdžiu prie kompo. Per pietus vokietės grįžta pietų, o aš kadangi buvau prisižadėjęs iškepti blynų, tai užsiimu pietumis. Po pietų su viena iš vokiečių važiuojam į stotį, ten nusiperku traukinio bilietą iki brazilijos pasienio. Nemažai žmonių man pasakojo apie tą vietą, tad tikrai verta aplankyti. Tikiuosi, kad tikrai verta, nes kelionė 1000 km į vieną pusę ir po to planuoju grįžti atgal į Santa Cruz. Vokietė tuo tarpu šiandien išvažiuoja į La Pasą, tad ją ten ir palieku laukiančią autobuso. Iš stoties pareinu iki pagrindinės aikštįės, ten užsilipu į vieną katedros bokštą, pažiūrėti kaip viskas iš šiek tiek aukščiau atrodo. Vakre Angela pakvietė į kažkokį vakarėlį, tad pailsėjęs porą valandų važiuoju iki susitikimo vietos. Autobuse, kuris labiau primena mūsų mikriukus labai daug žmonių, tad pravažiuoju vietą kur man reikai išlipti. Kadangi jau tamsu blūdinėti po miestą nenoriu, tad sėdu į taxi ir važiuoju nurodytu adresu iki Angelos namų. Iš ten važiuojam dar į kit vietą kur turėtų būti vakarėlis. O te npasirodo ne šiaip vakarėlis, o vienos merginos gimtadienis. Pasijuntu nelabai jaukiai nes neturiu jokios dovanos, bet panašu, kad ir kiti nelabai ką dovanoja. Netrukus prisirenka visai nemažai žmonių, giminės, draugai ir tokie kaip aš. Kieme ant grotelių kepama mėsa, skamba tradicinė muzika, o mes sėdim prie stalo po didžiulu avokado medžiu. Vėliau aišku šokiai ir t.t. Deja fotiko nepasiėmiau tad nuotraukų iš gimtadienio nebus.

Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb