Broome-Perth

Oceania » Australia » Western Australia
June 28th 2011
Published: June 28th 2011

Beste mensen! Bij deze weer een korte update vanuit het regenachtige Perth! In de laatste blog heb ik beschreven dat we in Broome waren aangekomen en dat we een weer een relocation hadden gevonden naar Perth! Deze was 7 dagen later. In deze 7 dagen hebben we voornamelijk wat gerelaxed en Broome verkend, Broome is niet zo heel groot, er wonen maar 11500 mensen dus het is 10 keer zo klein als maas... Read Full Entry

Photos are below

28th June 2011

Weer een geweldige reis gehad naar Perth, ga zo door we hopen dat ook alles zo goed gaat in Azie. groeten pap en mam
Broome-perth (75)

Broome-Perth(75)
Hallo Het wordt eentonig van ons maar je blog is weer heel mooi geshreven en mooie foto.s.voor vrijdag een veilige & goede vlucht naar Singapore. geniet nog maar ff van down under.knuffels dikke XXX Pap & Mam
28th June 2011

geweldig wat geer allemaol metmaak. ech super um te leze! gaon trowwens metein met dat dieet beginne, dink tot dat hiel mekelik vol te hawwe is ;-)
29th June 2011

Sjiek, sjiek en nog es sjiek....
Ach royke... wat höb ste ut daor toch good... heerlik wat ste allemaol mètmaaks! Iech vin tot ste al die blogs mos samebundele en daan kin ste ze straks naor unne oetgever sjikke.. Krèg ste der ouch nog väöl geld veur. Ze zien zoe good!!! Sjoen foto's höb ste gemaak! Geneet nog eve vaan de lètste daog in OZ en un hiel gooi vluch naor Azië! Ut waor trowwes hiel fijn um diech gistere te zien en te spreke! Dikke poene en unne knuffel (ouch veur Mylene) X Iris

weer vet
amigoooo vet vet vet ,ik flip uit van die zee man wat een fotos weer,leuke amiga heb je guapa ;-) wat vet dat jullie nu naar Azie gaan,echt vet wat jullie allemaal meegemaakt en gedaan hebben in Australie,ben benieuwd naar jullie verhalen in Azie,zal ook wel weer super vet zijn,en t duurd nog wel ff maar als jullie trug zijn,wil ik live jullie verhalen horen wuahahaha, tot the next one xx becca

was vergeten
owja was ik ff vergeten,vet dat je in Australie ook ff motor hebt kunnen rijden haha echt vet xx
30th June 2011

Alweer 8 maandjes verder, 10 kilo lichter en heel wat beharing verder... Het bierdieet houden we d'r in! 'n Eitje! Sjoen foto's! Heel wat ervaring rijker geworden, weet ook niet meer waar ik nog op kan reageren, alle ooohhhss en aaahhhhss heb ik al benoemd en dat wordt zo cliché... ben al met al echt benieuwd wat Azie jullie gaat brengen! Nog 4 maandjes en dan kun je ons gaan verblijden met live verslagen en gezelschap! Tot die tijd doen we het nog ff zonder je en met je blogs, het vliegt voorbij dus GENIET!!! Tot chats dikke poen! (ps.... diech mos diech sjere!!!!;)
10th July 2011

Azië
Hoi jongens, met plezier het blog gelezen...jaja wie reist die heeft wat te vertellen.Veel plezier in Azië(zal wel lukken!!)liefs tant Gerda

Tot: 0.085s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 47; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb