Blogs from Coral Coast, Western Australia, Australia, Oceania - page 2

Oceania » Australia » Western Australia » Coral Coast November 24th 2006

Vrijdag 24 november. Vanochtend konden de dames niet zo goed uit bed komen. Het resultaat was dat we redelijk laat (8u30) aan de wandeling in de Mandu Mandu kloof begonnen. Er waaide gelukkig een fris windje waardoor de ergste warmte wat getemperd werd. Toen we op het beginpunt van de wandeling aankwamen, ontmoetten we een Duits koppel dat de wandeling net achter de rug had. Volgens hen was de wandeling makkelijk in 1,5 uur te doen en waren er heel veel wallabi’s en nog wat andere dieren te zien. Het bleek inderdaad een mooie wandeling over de heuvels en de rand van de kreek en daarna door de droge rivierbedding terug. De rotsformaties waren heel mooi maar de enige levende wezens die wij te zien kregen waren enkele andere wandelaars en hopen vliegen. De wallabi’s hadden ... read more
Wandelen op de rand van de Mandu Mandu kloof, Nora met en Berna zonder vliegengaas.
In de droge rivierbedding van de Mandu Mandu kloof.
Berna en Wim hebben net gesnorkeld in Turquoise Bay.

Tot: 0.093s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 14; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb