Vi holder til venstre


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Bunbury
December 19th 2012
Published: December 19th 2012
Edit Blog Post

Rhina bager med pigerneRhina bager med pigerneRhina bager med pigerne

Rhina og Neil har taget godt imod os og ikke mindst pigerne som har invaderet deres hjem!!!! Vi haaber de kan holde til det... Vi forsoeger at goere det saa smertefrit som muligt. Rhina har vist lettest ved det og nyder at lave aktiviteter med pigerne. Der er ingen tvivl om, at det gaar begge veje.
Idag gik det endelig op for os hvorfor vi bliver ved med at stoede ind i folk naar vi gaar paa gaden. Her holder man naturligvis til venstre!!!

Det gaar rigtig godt med at koere bil. Jeg koerte ALENE til yoga i Bunbury Centrum i gaar aftes. Deltog i en yogatime paa et lokalt yogacenter. Jeg naaede lige at komme til tiden da jeg tog en omvej (ikke med vilje...) og desuden skulle lede efter parkering. Efter yogatimen var det saa blevet moerkt og jeg maatte ringe til Morten og faa ham til at give praecise instrukser i hjemturen. Det lykkedes med lidt held :-) Generelt er opdelingen saaledes, at jeg koerer og Morten guider.

I dag har pigerne lavet pebernoedder med Rhina og Morten og jeg har vaeret alene paa stranden. Den rigtige strand og ikke den boernevenlige. Vi sad bare og noed at vaere alene sammen uden boern i en time mens vi skuede ud over det indiske ocean. Det er stadig meget maerkeligt at verdenshjoernerne er vendt op og ned i forhold til solen. Vores skygger er desuden meget smaa da solen staar lige over vores hoveder.

Vi har desuden faaet koebt julegaver og det hele er pakket ind og klar til paa mandag.

Imorgen staar vi alle 6 tidligt op og koerer nordpaa til Perth hvorfra vi skal have faergen til Rottness Island hvor vi skal vaere en dag. Vi har lejet cykler da der ikke maa koere biler paa oeen. Mere herom senere.

Ang. de stik vi faar saa gaar det fint med os allesammen. Idas arm er ikke haevet mere og det roede er paa vej vaek. De 20-30 myggestik jeg har faaet er ogsaa alle ved at vaere vaek. Saa ingen fare paa fare. Vi har det alle super godt. Det er stadig et eventyr her i varmen, og samtidig faar Morten og jeg mange associationer til vores tid i Canada. Isaer naar vi er paa indkoeb.

Haaber I alle trives derhjemme. Mon det stadig er snevejr? Jeg kan godt ind imellem taenke paa vores snemand som vi forlod i haven og den kaempe store snebunke som vi kaelkede nedad....

Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb