En rokke i vandkanten.... og wow med wow paa!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Bunbury
December 21st 2012
Published: December 28th 2012
Edit Blog Post

Samlet i vandkantenSamlet i vandkantenSamlet i vandkanten

Freja, det sagde du ikke noget om..... :-)
Hjemvendt fra to fantastiske dage paa Rottnest Island. Wow med wow paa..... Vi har vaeret i Bounty land!!!! Kridhvide sandstrande og krystalklart vand. Rotto (som oeen bliver kaldt) har forbud mod biler. Vi lejede cykler ligesom de fleste andre og cyklede til vores destination. En lejlighed med udsigt til Geordie Bay. Wow! Freja kunne slet ikke loesrive og var trist over at vi skulle hjem i dag, men hun har faaet lovning paa strande som endnu mere fantastiske. Vi tror ikke paa det kan lade sig goere.... Igaar aftes da vi kom hjem fra at have spist ude, besluttede Freja, Rhina og jeg at gaa ud at bade. Det var desvaerre blevet moerkt og vi var derfor lidt betaenkelige. Vi tog dog badetoejet paa og smuttede ned af trapperne til vandet. Da jeg stod i vandkanten undrede jeg mig over den store klump tang der laa i vandkanten (vandet er fuldstaendig gennemsigtigt), Rhina kommer til og raaber:"En sting ray?!?!". En pig rokke.... Og ganske rigtigt, det jeg troede var en tangklump var en kamepe stor rokke som svoemmede helt inde i vandkanten. Wow!!!!! Vi besluttede at blive oppe paa stranden..... Hvem har egentlig lyst til at bade med en rokke?! Vi betragtede det flotte dyr indtil det svoemmede vaek og gik op til drengene og fortalte om vores oplevelser. Vi fik saa i stedet badet en masse i dag og snorklet.

Jeg koerte hele vejen hjem fra Fremantle (by ved siden af Perth) og det gik bare derudaf. Jeg har nu vaennet mig til at koere hernede bortset fra at jeg ind imellem kommer til at saette vinduesviskerne i gang naar jeg skal dreje, men det er en biting ;-)


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Den lille havfrueDen lille havfrue
Den lille havfrue

Sandet var praecis det samme sand som man bruger til sandskulpturer


Tot: 0.07s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.036s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb