Cairns-Darwin-Broome

Published: June 14th 2011

Beste mensen! Na een lange tijd hier weer een update uit het verre Australie! Mijn vorige blog eindigde met het bezoek aan Cape Tribulation, We hebben hiervoor een auto gehuurd voor een dag, en zijn begonnen aan een roadtrip naar het uiterste noorden van Australie! Hier waren prachtige oerwouden en mooie stranden te zien! De dag na onze roadtrip hebben we een boot geboekt naar het Great Barrier ... Read Full Entry

Photos are below

Te gek allemaol!!!
Hoi neefke! Wat höbste weer 'n leuk blog! Eeders kier weer es of v'r gèt vaan dien reis mèt make... En sjeij oet met te zègke datste jeloes weurs vaan Pinkpop foto's....dien foto's, dat is gèt um jeloes op te zien!!!! Veur noe, amusez-vous en veur straks, 'n gooij vlug naor Signapore! XXLindaXX

hola amigo
hey amigo,haha wat vet ben echt benieuwd naar jullie avonturen in azie,echt vet, ja dat zal wel beetje fris zijn he in eens 21 graden haha hadden we dat hier maar t heel jaar door dan was ik al blij,maar indd 30 is echt veel lekkerder he,echt geweldig wat ik allemaal weer lees,prachtige fotos,geniet nog van australie zal wel lukken he,en heel veel plezie in azie,kijk er naar uit om te lezen hoe jullie het daar vinden,zal wel helemaal te gek zijn. dikke xx beca
14th June 2011
6 Amour! Darwin Broome (21)

Amour
Zègk sjatteke, de krègs ouch al rimpelkes... is dat vaan de amour? Höb iech der daorum zoeväöl??? Hahaah... X Love you
14th June 2011
5 Kakadu Suicide dingo (8)

Ohhhhh.... höb ste hem neet mètgenome?
5 Kakadu (9)

Leuke brook!
14th June 2011

ech leuk um weer met te leze en te leve! prachtige foto's. geneet devaan X

get use to the cold
hey kerel vette blog. hoop je snel weer te zien maar sla maar alvast warme kleren in want je vriest hier dood

alweer sjiek
Hey Roy, dit keer wat minder alleen maar 'indrukwekkend'.. je verhaal over automonteur geeft me niet echt kippenvel haha maar de rest wel en zeker fijn dat je een baan hebt gehad waar je je in thuis voelt! Wel weer echt mooie foto's, dat duiken moet ik ook maar eens gaan proberen mocht het er ooit van gaan komen... We hebben je ook wel een beetje gemist op Pinkpop, Rob heeft het moeten uithouden tussen de meiden op de camping maar volgens mij deed die dat met het idee 'volgend jaar zijn de mennekes er gewoon weer bij'! In verhouding tot jouw verhaal heb je wederom niet veel gemist. Geniet nog van je laatste weekjes in Aussieland en we lezen wel weer van je cultuurschok in Azie!! (lijkt me nl wel ff wennen maar mooooiiii!!!) xx Pascale

groete oet Noorwegen
Hoi miene leve jong, de höbs weer e sjoen stökse gesjreve,Veer winse uuch unne sjoene tied in Azië. Let good op elkaar en blief genete vaan alles wat geer metmaak. dikke poen, Tant Gerda,kompleminte vaan noonk Tom. p.s. sjik gèt zon naor noorwegen, 't regent heij väöl te väöl.
16th June 2011

Hey Roy, Had dien veurige Blog ff gemis, dus doar oag nog vaan genote en WTF krijgse zoe mer ff de knuppel vaan ut vleegmechien in dien han gedruk, KICKE!!! En jeh weijer duuke, feeste en daan wirke hehe, de hubs wel de sturen oan de gooje kant gezat he :) ? Geneet nog vaan Ozzie en vuil plezeer in Azzie :D
18th June 2011

Globetrotter
Heej Kerel, Bedankt voor je gelukwensen, fijn om te weten dat je aan me denkt en dat is wederzijds. Machtig blog heb je, mooi en cool om te lezen zo maak ik het ook een beetje mee inclusief de zenuwen Doorgaan vooral doorgaan zo. Ik kijk met spanning uit naar Azië. Wees zuinig op jezelf dan kom je ook heel terug. Love man. Wim & Tiny

Tot: 0.138s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0896s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb