Shoppen in Sydney

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
July 8th 2008
Published: July 10th 2008

Hallo allemaal!

Alles gaat helemaal super hier. Het is wat kouder dan verwacht maar verder is alles te gek. Vandaag zijn we wezen shoppen in Sydney. Het oorspronkelijke plan was dat we vandaag naar de Blue Mountains zouden gaan, maar omdat het regenachtig was en koud besloten we als alternatief te gaan shoppen in Sydney. Konden we meteen wat warms kopen, want we zijn totaal niet voorbereid op het koude weer.

Elaine heeft ons afgezet op het treinstation en drie kwartier later waren we in de stad. We zijn begonnen met een kop koffie en een broodje bij Starbucks. Daarna hebben we een paar uur rondgelopen door de vele winkelstraten en "shopping malls". Het is goed shoppen in Sydney! Uiteindelijk zijn we heel aardig geslaagd: Sylvia heeft een nieuw vest gekocht, een lichtblauwe bodywarmer en "ultracoole" gympen (zwart met felgroene veters, wie verzint zoiets?). Zelf ben ik een bruine bodywarmer rijker. De foto's van al deze schitterende dingen komen later op het blog.

's Avonds zijn we met Simon, Elaine en Sandra, Ron en hun dochter Caitlin uit eten geweest bij een Grieks restaurant. Sylvia koos natuurlijk weer de mousaka, ik had een soort souflaki. We hebben echt
"Heaps" of wolkenkrabbers"Heaps" of wolkenkrabbers"Heaps" of wolkenkrabbers

Ze zeggen hier continu "heaps" als ergens veel van is. "heaps of chocolates", "heaps of parking spots".
heel erg lekker gegeten, en het was gezellig. Morgen gaan we met Sandra en Caitlin naar Taronga Zoo, de grootste dierentuin van Sydney.

Tot later!

Mark en Sylvia

Sylvia in haar bodywarmerSylvia in haar bodywarmer
Sylvia in haar bodywarmer

Blijkbaar ga je er nogal raar van kijken

10th July 2008

Koud of gewoon niet zo warm?
Is het niet 'winter' nu in Australie?? Als het maar droog is en met jullie kekke bodywarmers moet het allemaal toch wel goed komen. Yvette
11th July 2008

het wordt wel warmer
Wanneer jullie straks richting kust trekken met de camper verandert ook het klimaat, en wordt het warmer. En ook met bodywarmer is het vast enorm "kicken" wat je allemaal ziet. Heel veel plezier

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 57; dbt: 0.0601s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb