Blogs from North Woodstock, New Hampshire, United States, North America

Foto's; North Woodstock (NH) op zoek naar een camping Vrijdag 8 juni jl. vanuit North Conway (waar we de afgelopen 3 dagen hebben gezeten) vertrokken richting de westzijde van de White Mountains, op zoek naar een camping waar de volgende 3 dagen kunnen verblijven zodat we Franconia Notch State Park kunnen bezoeken en de directe omgeving daar. We hebben een rustige start en maken geen haast om te vertrekken, het is immers max. 2 uur rijden dus we hebben alle tijd van de wereld. We hebben wel al 2 campings op het oog en hopen dat daar nog plek is (want reserveren doen we niet, we rijden gewoon op de bonnevooi, wat ons prima bevalt). We merken wel dat het seizoen nu begint wat betreft camperen, want het is al aanzienlijk drukker op de campings dan ... read more
2 motormuizen ;)
Samen op de Harley
Niel gerelaxend op onze Patio Site

Tot: 0.024s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0063s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 982kb