Blogs from Sunndalsora, Western Norway, Norway, Europe

Europe » Norway » Western Norway » Sunndalsora July 7th 2014

Een wat langere blog dit keer, we hebben de afgelopen dagen geen internet gehad, waardoor we wat achterop zijn geraakt. Het weer voorspellen in Noorwegen blijkt lastig te zijn. De website van het Meteorologisch Instituut wordt overal in de toeristenindustrie gebruikt en is een begrip op internet. Toch kun je vaak niet op hun voorspellingen aan. Staat er ‘s middags een bepaald weerbericht, dan kan het ‘s avonds weer heel anders zijn. We bekijken het weer en daarmee onze route van dag tot dag. Maandag 29 juni begint zoals iedere dag in deze regio met wat regen. Gelukkig wordt het droog als we de tent willen inpakken. We besluiten eerst wat boodschappen te doen en dan te bekijken wat we met de dag aan willen. We zijn naar Otta gekomen voor Rondane National Park, dus weer ... read more
Esther bij het uitzichtpunt
Eindelijk eens een zonsondergang
Innerdalen

Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 18; dbt: 0.0163s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb