Sekker kjøpt og rute lagt

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
June 23rd 2014
Published: June 23rd 2014

Etter mange timer med shopping, har vi endelig kjøpt oss sekker og andre ting som vi trenger med oss på turen. Vi er veldig fornøyd med sekkene. De er helt geniale! Store med x-antall lommer og ting, og så kan topplokket brukes som mageveske 😊 Og takket være to hyggelige menn på XXL er sekkene perfekt tilpasset oss. Så endelig er det gått opp for oss at det er mindre en uke til eventyret starter. Sommerfuglene er begynt å komme.

I røffe trekk er ruten vår lagt. Vi starter som sagt i Berlin, før vi tar en liten tur til Wroclaw, Polen. Deretter tenkte vi å reise tilbake til Tyskland for å se Dresden, etter anbefaling av vår ungdomskolelærer, Anne. Så skal vi til Praha, en by jeg bare må se! Videre tenkte vi oss innom, Wien, Gyor, Budapest og Zagreb. Vi skal så ta for oss Italia, selv om vi ikke er helt sikker på hvor mye vi rekker å se, ønsker vi å se Verona og Milano. Om vi har tid tar vi oss en tur til Geneve, før vi avslutter i Paris.

CS - Cecilie

Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb