Our dream is coming true!

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
June 22nd 2014
Published: June 22nd 2014

Etter mange år med snakking, planlegging og ikke minst drømming, skal vi ENDELIG på interrail. Som to unge jenter fra lille Norge har vi alltid hatt lyst til å se verden og første steg er å utforske Europa. Vi har kommet fram til at den beste måten å gjøre det på er å dra på interrail. For rundt en måned siden bestemte vi oss for at i år reiser vi og dermed kastet vi oss rundt og fikk tak i billetter. Men samtidig er vi også studenter, på hver vår side av landet, med eksamener og praksis, så turen har, inntil i dag, stått på vent. Vi har ikke hatt noen rute eller plan, bare at vi starter i Berlin, avslutter i Paris og at vi har 3 uker på oss til å dra hvor vi vil. Nå er det bare en uke igjen til avreise og vi kan ikke vente! Vi gleder oss, er spente og litt nervøse for vi vet ikke helt hva vi skal forvente.

CS

22nd June 2014

Ønsker dere masse lykke til på ferden:)

Tot: 0.078s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb