Manglende sekker og en uke til avreise.

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
June 22nd 2014
Published: June 22nd 2014

Då var bilettene kjøpt, ruten lagt og vi er klare til avgang, det er kun en ting som mangler... sekkene! Det er en uke til vi reiser og vi har enda ikke kjøpt sekker. Men frykt ikke planen er at vi skal kjøpe/se på noen i morgen. Igjen sier vi "vi kan ikke vente!".

I tillegg til å reise rundt og leke turist har vi funnet ut at vi skal utfordre oss selv litt på reisen. Derfor har vi bestemt at vi skal se og lære oss navnene på alle elvene som ligger ved stedene vi skal innom. Dette skal vi gjør for å kompensere for våre manglende kunnskaper om elver og deres beliggenheter. For eksempel utbrøt Synnøve "jeg har lyst å se Nilen.... nei, Glomma..... NEI!, jeg mener Donau", og heldigvis for nok vi se Donau et par ganger i løpet av turen, så vi lærer det forhåpentligvis til slutt!

Vi har også lyst til at andre skal utfordre oss med ting på reisen, sånn at vi kan få en mer lærerik og morsom reise. vi blir glad dersom dere kommer med forslag :D

CS

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb