Trondheimiin

Europe » Norway » Trøndelag » Trondheim
July 12th 2023
Published: August 27th 2023

Nukuin huonosti. Heräsin klo 5. Kun en saanut unta, menin aamiaiselle klo 6.30. Kävin unessa klo 7 ja klo 8.30 välillä ja menin vielä uudestaan aamiaiselle, jolloin otin myös kahvia. Sade oli alkanut. Vietiin tavarat autoon. Jukka poikkesi Tiimaria muistuttavassa kaupassa, ja yhdessä käytiin viinakaupassa. Mentiin vielä katsomaan suurta kirkkoa.

Jukka ajoi koko matkan, reittinä Frösön, Äre. Taukopaikkana oli Storlien ennen rajaa. Viehättävä puukahvila, mutta siellä ei ollut vessaa. Pääsin käymään vessassa viereisessä talossa paikan pitäjän kotona. Norjan puolella pysähdyttiin tankkaamaan. Trondheimissa ajettiin keskustahotelliin, jonka vieressä oli parkkitalo. Auto sinne.

Trondheimissa oli niin lämmintä, että vaihdoin sortsit. Löydettiin riittävän kansanomainen olutterassi, ja puhuttiin sekaisin englantia ja skandinaavisia kieliä. Solsidanin kalliit ravintolat ohitimme. Käytiin kebabilla hotellin lähellä. Illalla vielä olutta lauttabaarissa. Nukkumaan klo 23.30.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0369s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb