Östersundiin

Europe » Sweden » Jämtland County » Östersund
July 11th 2023
Published: August 27th 2023

Lähdimme ajamaan kohti Östersundia reittiä Åsele - Dorotea. Kun olimme ajaneet 50 km, kuski ajoi huoltoaseman pihaan ja sai selville sieltä autokorjaamon, joka oli lähellä. Mittariin oli nimittäin syttynyt oranssi varoitusvalo, joka ilmoitti että sähköjärjestelmässä oli vikaa. Autokorjaamossa oli ovet auki, mutta ei ketään paikalla, eikä puhelinnumero vastannut. Odotettin klo 16 asti. Kun auto käynnistettiin, niin varoitusvalo ei syttynyt enää uudestaan. Ajettiin Åseleen, ja pidettin siellä kahvitauko klo 17. Ajoin sen jälkeen Strömsundiin. Osuus oli lähinnä metsää, ei juurikaan peltoja. Strömsundissa syötiin hampurilaiset ja vaihdettiin kuskia.

Östersundissa ajettiin suoraan uimarannalle Frösönin puolelle. Siellä ei ollut kuin yksi nuoripari. Käytiin uimassa laiturilta. Ilma ei ollut enää helteistä, mutta Storsjön vesi oli lämmintä. Hotelliin ehdittiin klo 22 mennessä. Mentiin ainoaan baariin, Tre Rum, joka oli auki yli klo 23. Otin oluen lisäksi kasvislasagnen, jonka maksoin 200 kruunun setelillä, joka oli säästynyt minulle joltain aiemmalta matkalta. Tehtiin vielä kävelykierros, kun oli poutaa ja lämmintä: järven ranta ja keskusta. Nukkumaan klo 1.30.

Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 37; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb