Blogs from Storslett, Northern Norway, Norway, Europe

Europe » Norway » Northern Norway » Storslett July 17th 2013

2 nachten en 1 volle dag zouden we blijven staan op de noordkaap. Het was met momenten doorbijten. De temperaturen waren zeker niet aan de warme kant, vergezeld van een schrale noordoosten wind, voelde het aan alsof het vroor. Na het foto trekken aan het monument en een bezoek aan de souvenirshop was al gauw weer tijd voor een middagdutje. Ik kroop mee bij de kindjes voor een dutje in de hoop mijn griepje te overwinnen. Met een stralend zonnetje is het echt prachtig op de kaap. Omringd door verschillende frisgroene heuvels hoor je de bruisende Barentszzee (stukje van de noorderlijke ijszee). Goed winters ingepakt besloten we om 's namiddags er even op uit te trekken. De eerste kortere wandeling kregen onze kindjes hun veiligheidrugzakjes aan, de tweede kropen zij in onze kinderdragers om toch iets ... read more
Rendiertjes
arctic
Fjord aan het meer

Tot: 0.045s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 18; dbt: 0.0173s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb