Blogs from Parga, Epirus, Greece, Europe

Europe » Greece » Epirus » Parga April 26th 2022

Ich hatte Hotel für 2 Nächte gebucht, deshalb gemeinsame Rundfahrten nach Parga und zum Acheron. Abendessen wieder am Strand, wo die Männer zelteten. ... read more

Europe » Greece » Epirus » Parga January 31st 2021

For the second week of our Greek trip, we finally went to Parga on the mainland. It has been on our list for years, having heard such good things about it. We booked eight nights at Magda Apartments. We arrived on a ferry from Corfu at the port of Igoumenitsa and one of the owners, Kostas, came out to pick us up. This leads straight into one of the big plusses, because they also took as to the airport when we left. We reckoned this saved us about €150, as taxis are expensive in Greece. The topography of Parga is difficult to describe. Effectively it is a number of large beaches/coves with a rocky peninsula separating the main two. Like many other places in the Med, it's an old fishing port that has developed into a ... read more
View of Valtos beach from Amicos bar
Exciting cocktail at Amicos
Lichnos beach

Europe » Greece » Epirus » Parga September 26th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 28 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Ayşeciği Otelde buldum…süslenmiş …püslenmiş…bakımlar yapmış …günü iyi değerlendirmiş.. Gündüz, biraz alışverişe çıkıp çevre yapma olanağı bilem bulmuş…Bildiğiniz gibi Yunanlılar akşam yemeklerini geç yerler.....Bu nedenle saat 19:00 da, akşam yemeğine oturan orta Avrupalı köylüleri ve de ABD bozkırlarından gelenleri ,anlamakta zorluk çekiyorlar .. Biz hiç olmazsa 21:00 e kadar vakit öldürmek adına, balkonda içkilerimizi yudumlamayı yeğledik…Saat 21.30 da Bacchos önünde kadim dostumuz... read more
BACCHUS
ORADA
LEFTERİS

Europe » Greece » Epirus » Parga September 25th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 27 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Çok güzel uyumuşum…Sabah Ayşe uyumağa devam ederken, ben yazılarımı notlarımı toparladım.. Kahvaltı için yumurta yapmağa karar verdik .Dikkatimi çeken husus uzun süren seyahatlerde ,bir yerde ikimizde mutlaka yumurtaya aşeriyoruz…Kaldığımız yerdeki olanaklar kısıtlı ,fakat şık bir yumurta ve ham yaptık..Denize gittim ,şehri bir kez daha dolaştım öğlene doğru Ayşe'yi aldım .. midye yemeğe karar verdik .. Kötü bir lokantanın tuzağına düştük… Ayşe ,makarnalı midye ile durumu dengeledi ben maalesef k... read more
ESKI DOST
MEHMET ALI PASHA
PLAJIMIZ

Europe » Greece » Epirus » Parga September 24th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 26 GÜNLERDEN SALI: Ayrılmak istemezmişçesine saat 11:00 'e doğru Şahbaz' a taşındık…Önce ,Levkas içinde, biten müskirat stoklarımızı tamamlayalım dedik…Carrefour ‘ da whisky yok.... Bu nedenle AlfaBeta adlı bir AVM ye yöneldik…Stoklar tamamlandı ve yola çıktık …Çok rahat bir yolculuktan sonra ,tekrar deniz altından Preveze tünelini geçerek, Parga ‘ ya vardık …Motelimiz maalesef müşkül bir yerde .....Aracı ,ancak kendisinin geçeceği kadar bir yoldan otelin önüne indirdim ..Gerekli eşyalar otele taşındı ....fakat araç ... read more
PREVEZA TUNNEL
WELCOME PARGA

Europe » Greece » Epirus » Parga July 23rd 2012

Geo: 39.293, 20.3936 GUN 47 GUNLERDEN PAZARTESİ: Hava bulutlu ama moralimiz hiç bozmadık .. Kahvaltıdan sonra, sahilimize kurulduk .. Çok sıcak ve acayip rutubetli ortam adamı boğuyor .. Denize girmek fayda etmiyor çok kısa sürede tekrar kaynama yapıyor.. Fazla dayanamadık ve çok ta direnmeden gölgeye kaçtık.. Ben internet alemlerine akarken,Ayşeciğim, kitap okuyarak,entelektüel etkinliklere katıldı .. Öğlen ,burada yiyelim dedik … Şişko garsonumuz her zamanki gibi güler yüzle hizmet ediyor .. Öğleden sonrasını da güneşten sakınarak geçirdik .. Güneşin kızgınlığı hafif azaldığında, kendimi denize attım . Ayşecik üşendi.. Sahilde I pod ile müzik keyiflerimi yaptım.. Akşamüstü "Tango bar " da bira alemlerine aktık ... Daha sonra, markete gidip biraz alışveriş ya... read more
yemek molasi
tercih havuz ise

Europe » Greece » Epirus » Parga July 22nd 2012

Geo: 39.293, 20.3936 GUN 46 GUNLERDEN PAZAR : Çok güzel bir güne uyandık .. Bize özel bahçemizde, kahvaltımızı tamamladık .. Sabah bir ara plaja gidip yer kapmıştım . Kahvaltıdan sonra ailecek plaja gittik .. Konumumuz hiç değişmez..... Ayşe güneşe ben gölgeye … Plaj çok kalabalık ..neredeyse adım atacak yer yok ,ama turistten ziyade, kendi halkı çoğunluğu teşkil ediyor .. Dün de yazdım .....denizi ve kumuna diyecek laf yok .. Gire, çıka öğleni ettik . Öğlen, kafeteryada hafif bir kayıntı yaptık.. Geçen yıl da ,bize hizmet eden, Şişko garson kızımız bize bayılıyor ve her bir şey getirdiğinde bizi yerli dizilerden imtihan ediyor .. Devamlı çakıyoruz. Türklerin, alayının boğazda yalısı olduğuna ve şöförlerimizin dahi, kara camlı 4X4 SUV sahibi olduğuna inanıyorlar…/b... read more
rock bar
laik papaz
muhit onemli

Europe » Greece » Epirus » Parga July 21st 2012

Geo: 39.293, 20.3936 GUN 45 GUNLERDEN CUMARTESI: Şeker gibi bir uykudan sonra, yukarıda Ayşeciği buldum .. Bir kahve ile ayılmaya gayret ettik .. Saat 9:30 da Igoumenitsa'ya vardık .. Kentin çıkışında hemen biraz yakıt takviyesi yaptık . Oralarda ne olur olmaz diye .. Parga'ya doğru nedense ,kalabalık bir akış var . Olsun ....biz de sürüde kendimize yer bulduk . Hedefimiz Valtos ...burası Parga'dan bir sonraki koydur.. Kampımıza vardık .. Bu Valtos kampı harika bir konuma sahiptir ... Ne var ki ,geçen gelişimizde, yörenin sivrisinekleri, bize, düşman bir tavır sergileyerek,canımızın neredeyse yarısını aldılar .. Ne hesap ? diye sorduğunuzda, Yunan hükümetinin kriz nedeni ile, sivrisinekle mücadele etmek için bütçe ayırmadığını söylediler. Sonradan anlıyoruz ki, AB mükteseb... read more
ulasim
donanim
havuz

Europe » Greece » Epirus » Parga June 19th 2011

Geo: 40.6197, 22.9442 GÜN 51 GÜNLERDEN PAZAR: Sivri mezalimi nedeniyle, sabah erken uyandım... Yanımızda, babası bellisiz bir kaç yunan genci var.. Sanırsın ki Epirus dağları eteklerinde, tek başlarına kamp kurmuşlar... Sabah 7:00 civarı delikanlılar avaz avaz birbirlerine şakalar yapıyorlar... 3 ü çadırda, birisi otomobilde yatıyor.. Artık o araç kapısı belki on defa açıldı kapandı.. Kapı daha önce darbe aldığı için inleyerek açılıyor ve kapanıyor... Bir süre sonra araca bindiler,gittiler ve kamp aniden sulh ve sükuna kavuştu... 8.30 da yolda idik... Nermin (GPS) biliyorsunuz küs ....o nedenle ben götürüyorum... Hiç şaşırmadan rahatça Selaniğe vardık... Selanik Çevre yolunda deli bir trafik... Pazar günü ,millet galiba denize gidiyor.. Ufak tefek İstanbul çakallıkları sergileniyor.. Sağınızdan g... read more
gün dönüyor
lokantamız

Europe » Greece » Epirus » Parga June 18th 2011

Geo: 39.293, 20.3936 GÜN 50 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Sivriler, "biz öldükçe çoğalırız" dediler... Sabah, karşılıklı müsademeler yaşandı... Biz şerefli bir geri çekilme kararı aldık ve erkenden kendimiz plaja attık.. Şimdi diyeceksiniz ki kardeşim 3 sinekle başa çıkamadınız... Gözlerine bir raid' de mi sıkamadınız ? Kesin haklısınız... gel gelelim Ayşecik bu öldürücülere karşı allerjik ... Bu nedenle "fair play" takılıyoruz.... Plajda fix menu 7 E yu tokaladık, şezlonglarımıza kurulduk... Gel keyfim gel... Tuhaftır ama plajda tek bir sivri yok... Öğlene doğru havuz başına seyirttik ... Menemen değil, ama güzel bir omlet-bira yaptık... Bira da nasıl gidiyor bilemezsiniz ? Azıcık havuz başında oturduk ama çocuk çığlıkları bezdirdi .... read more
Kaptan Hook
Parga
Bacchos

Tot: 0.162s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 74; dbt: 0.0643s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb