Blogs from Brauneberg, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe - page 2

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Brauneberg March 13th 2011

Geo: 49.9167, 6.98333 GUN 10 GÜNLERDEN PAZAR Gorges bizi neredeyse ağlatacak.. Muazzam bir kahvaltı hazırlamış.. Sofrada yok yok .. programa ilaveten masada ve yerdeki dev bir mumlukta mumlar yakılmış. Romantizmi sabah kahvaltısına kadar indirgedik maaşallah... Keyifli bir pazar kahvaltısı oldu. Bu arada tatsız bir haber saatimi bulamıyorum. Bu saat, benim 1972 yılında kendi paramla aldığım ilk saat. Çok sevdiğim bu Omega Constellation'un benim için manevi değeri büyük. Aklıma gelen tek yol Bingen'de oteli aramak. Yarın haber vereceklermiş. Pek aklım ermedi. Oteli terkettikten sonra henüz odalar temizlenmemiş. Temizlik ekibi yarın gelecekmiş.. Nasıl bir iş bu . Koca otel temizlenmemiş olabilir... read more
evimiz
ayse evimiz önunde
aha budur

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Brauneberg March 12th 2011

Geo: 49.9167, 6.98333 GÜN 9 GÜNLERDEN CUMARTESİ Bad Kreuzbach'tan sonra yol bir güzelleşti anlatamam. Yem yeşil vadiler..harika ormanlar... Güzel köy evleri ...karı koca bayıldık vallaha... Biraz hasret kalmışız bu tür yollara... Yol bizi bir tünelden geçirdikten sonra Mosel sahiline vardık. Mosel ilk görüşte insanı vuran bir manzaraya sahip. Bildiğiniz gibi GPS ler tünellerde uydu bağlantıları koptuğundan salaklaşıyorlar. Tünel çıkışında sağa mı ,sola mı döneceğiz diye bir bocaladım. Akıl yürütme ile sola döndüm .. nasılsa doğru yolu bulmuşum. Buradaki kalacağımız yer Brauneberg .... Burası aynı zamanda 3 cü şarap yolu sayılan Koblenz'ten başlayıp Trier 'de noktalanan 585 km lik bir bölümün yaklaşık ortasına denk düşmektedir. Brauneberg turistik bir y... read more
odamiz
yemekhane
Ayse keyiflerde

Tot: 0.073s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 19; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb