zycie lotniskowe


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
August 11th 2008
Published: August 12th 2008
Edit Blog Post

podroz zaczynam od nieprzesania nocy i odwolanego lotu, co zwieksza jeszcze niewyspanie.zamiast o 7 wylot mam o 11. ale juz jestem sama i samotna podroz sie zaczela😊 pierwsze miejsce do zwiedzania lotnisko Tegel! lotniska maja to do siebie, ze mozna sie czuc tu albo bardzo samotnie, albo wrecz przeciwnie. optuje za druga wersja. przez te pare godzin czekania udalo mi sie podzielic lotniskowych ludzi na 3 kategorie:
1. biznesmeni i ludzie latajacy w interesach- przybywaja na ostatnia minute, dla wygody w reku maja juz gotwa karte kredytowa, caly czas rozmawiaja przez telefon. mam wrazenie, ze nie zdaja sobie sprawy, ze sa poza biurem.
2. turysci- najbardziej wzruszajaca grupa, zegnaja/witaja ich rodziny i przyjaciele, sa glosni, , sa glosni, radosni. traktuja lotnisko jak pierwsza/ostatnia czesc podrozy, lotnisko pomaga im juz zaczac (ja naleze do nich) badz jescze nieskonczyc ich podrozy.
3. bezdomni- dla mnie to nowosc, jesli chodzi o lotniskowe klimaty. wygladaja jakby ktos ich tu przeniosl z lat 80, i to niemieckich lat 80. jak to bezdomni zagladaja do smietnikow i zbieraja co ciekawsze rzeczy. z bardziej interesujacych osobowosci, to jest wsrod nich pewna kobieta,ktora wprowadzila swoj prywatny protest przeciwko ochronie srodowiska i za kazdym razem, kiedy zagladala do smietnikow, to przekladala smieci, tak aby butelka plastikowa znalazla sie w smietniku przeznaczonym na szklo, szklana butelka w papierach, a papiery przeznaczonym na szklo i robila to za kazdym razem, jak ja widzialam 😊 ot taki sposob walki z niemiecki Ordnung muss sein.

ach trudno nie wspomniec o pozegnaniach na lotnisku, zawsze wzruszaja, ja obserwujac ludzi 3 razy mialam lzy w oczach, no ale to takie filmowe... 😉 ale z dobrych wiadomosci,to jak sie patrzy na zegnajace sie pary, to mozna uwierzyc w milosc!

ps.
kupilam aparat, ale zdjec jeszcze nie bedzie, ladowania i te inne sprawy, ale juz nie dlugo 😊
ciao!

Advertisement



13th August 2008

kupilas aparat na germanskim lotnisku? ;p tak czy siak.. Agato.. udanej wojazy zycze!!!
13th August 2008

gorzej! kupilam japonski aparat na angielskim lotnisku! ot takie rzeczy sie dzieja! ale aparat jest maly i fajny i robi fajne zdjecia!

Tot: 0.143s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0833s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb