TOKYO!!


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo
August 12th 2008
Published: August 13th 2008
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

japan


Additional maps: japan 2008

WOw! Tokyo jest jeszcze wieksze niz sobie wyobrazalam! juz w ciagu pierwszych 3 godzin zgubilam sie 4 razy, a w tym czasie poruszalam sie tylko po 1 kilometrze kwadratowym ;(
pierwsze wrazenia:
1. ludzie sa bardzo,ale to bardzo uprzejmi! Japoczycy sa mili i nie chca sprawiac zadnych problemow, juz na lotnisku celnik czul sie winny, ze musi sprawdzic moja torbe 😉 Chetnie pomagaja, ale jako ze tradycja nakazuje, ze za pomoc trzeba podziekowac pomoca, za prezent prezentem, za poklon poklonem i tak w nieskonczonosc... podziekowania przechodza na nastepne pokolenia... Japonczycy nie chca wchodzic w zbyt bliskie relacja i sami sie z pomoca nie narzucaja,aby sie nie uwiklac w relacje pomoc-podziekowanie, to tez sami rzadko kiedy pomagaja. jednak jak sie ich juz poprosi, to sa w stanie poswiecic nam pol godziny, aby tylko byc pewnym, ze ich pomoc stala sie uzyteczna!
2. wow dla japonek! sa sliczne i przesliczne i zawsze wystrojone, kazda z nich na swoj sposob, ale zawsze cudnie! choc tutejsza moda jest calkowicie inne niz to co widac na europejskich ulicach, tutejsze dziewczyny ubieraja sie w duzo dziwniejszy, ciekawszy sposob, lecz prawie zadna nie popelnia bledow. wszystko idealnie dopasowane! Mezczyzni zreszta sa tak samo dobrze ubrani. Mam wrazenie,
portugalczyk, ktory mnie gosciportugalczyk, ktory mnie gosciportugalczyk, ktory mnie gosci

jego mieszkanie ma ok 25m i on mowi,ze jest calkiem duze!
ze Japonia nie tylko nie widzi problemu w przyjmowaniu prawie bezkrytycznie amerykanskiej kultury, ale rowniez nie widzi problemu z zacieraniu granic plci. nie rzadko mam problem, aby rozroznic czy wlasnie widze mezczyzne czy kobiete. Mlodzi chlopcy maja pomalowane oczy, wystylizowane wlosy... a dotego nosza damskie buty (zauwazone w metrze)
3. przy poznawaniu kraju, zawsze warto zwrocic uwage na bezdomnych (no moze nie warto, ale ja tak robie) Bezdomni w Tokyo zaskakuja jak wszystko tutaj! mozna ich rozpoznac, po tym ze w godzinach pracy siedza w parkach i nosza ze soba wielkie torby(przeczytalam kiedys w internecie 😉 , ale w wiekszosci przypadkow sa dobrze ubrani i w odroznieniu do europejskich, oni dbaja o czystosc, nawet piora swoje ubrania, ktore susza w parku, jedza przy stolikach (w parku oczywiscie). ale to i tak nie wszytstko, bo oni sa w koncu japonczykami, a japonczyka bez co najmniej jednej elektronicznej rzeczy trudno zobaczyc. bezdomny ktory siedzial kolo mnie, nagle z torby, w ktorej ma ubrania, butelki etc., wyciaga elektroniczne cos (ani to komputer, ani zwykla gra) i zaczyna ogladac film! oczywiscie sa i inni bezdomni, ale o nich to juz nie bede opowiadac,

jak narazie mysle ze tokyo to jest milosc od
przygotowanie jedzeniaprzygotowanie jedzeniaprzygotowanie jedzenia

taki nasz oscar, czy co tam jest u nas metrze
pierwszego wejrzenia i na dlugo moja miloscia zostanie!

ale sa dwie rzeczy, ktore chca mi wmowic, ze jest w miare chlodno (33stp C)!! i ze tokyo z powodu swiat jest pusta! w zadne z tych rzeczy nie uwierze!!!


Additional photos below
Photos: 43, Displayed: 23


Advertisement

pierwszy widokpierwszy widok
pierwszy widok

shinjuku, przez godzine chodzenia po stacji metra, w koncu wyszlam na zewnatrz
swiatyni shintoswiatyni shinto
swiatyni shinto

w tej mozna sie modlic o szczescie w interesach
czerwona dzielnicaczerwona dzielnica
czerwona dzielnica

kazdy tu znajdzie cos dla siebie, choc czesc klubow jest przeznaczona tylko dla japonczykow. ale ogolnie dostepne sa kluby ze striptizem tylko dolnych czesci ciala, tylko gornych, kluby gdzie bedzie sie ogladalo tylko stopy, bary, gdzie mozna przebywac tylko jesli zdejmie sie spodnie. obsluga obrana od pasa w gore... rozne rozne...
mozemy sobie wybrac mozemy sobie wybrac
mozemy sobie wybrac

zeby bylo jasne, to sa chlopcy, ktorzy beda obslugiwac panie...ani oni sie nie roznia od siebie, ani za bardzo od dziewczyn
i biurowcei biurowce
i biurowce

nie wiem jak to jest na manhatanie, ale ja sie tu czulam, jakby ktos mnie zminiejszyl 100razy
metropolitan goverment oficcesmetropolitan goverment oficces
metropolitan goverment oficces

w tym budynku pracuje 13000 ludzi, ktorzy obsluguja cala papierkowa robote dla miasta.


13th August 2008

Ja ze swojej strony poprosze o jakies zdjecia szybkich pociagow ;)
14th August 2008

jak tylko jakis zobacze, to od razu sfotografuje i przesle
14th August 2008

A ja poprosz o Japonki ubrane nienormalnie ;p
14th August 2008

ich to jest akurat pelno, tylko glupio mi jest im robic zdjecia :(

Tot: 0.127s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0527s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb