22,5 timer til uaakkkkkkkkk :-)


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
January 22nd 2006
Published: January 22nd 2006
Edit Blog Post

Tja..... pakket og pakket - dvs. vi har lige haft det hele oppe igen. Min søde mand har hjulpet mig, godt assisteret af bonus-Malene. Det viste sig nemlig, at hele vægten sad 3 km ud fra ryggen, og det var selvsagt lidt umuligt at gå med. Så vupti, en ingeniør trådte til, og nu ser det straks meget bedre ud. I DK fryser det 6 grader, solen skinner højt, og det er noget af en kontrast, når jeg tænker 1 døgns tid frem. I Bangkok plusser jeg lige DK-graderne med 40, luftfugtigheden x jeg også lige med en eller anden faktor. - Jeg glæder mig så meget. Min søster og nevø kommer fra Fyn om lidt. Vil med ud og vinke farvel i morgen. I Thailand skal jeg på et madlavningskursus - træner lige lidt i aften med en gang kokosmælk, oksekød, citrongræs, limeblade m.m.m. og en go' gang basmatiris til. I aften skal vi hygge - kæresten skal kysses lidt ekstra, børnene have en kæmpe knuser, søsteren trøstes lidt , og jeg vil så se, om rejsefeberen tillader et par timers søvn, før det går løs.

Knusere fra

Charlotte

Advertisement



Tot: 0.184s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.1198s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb