Sommerfugle i maven


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
January 21st 2006
Published: January 21st 2006
Edit Blog Post

Lørdag aften 1½ døgn til "take off". Mit rejseeventyr har været på trapperne siden oktober 2005. Nu er dagen nær. Vild forventning, mange farveller, knus og backpackertendenser har fyldt de sidste dage. Tøjet er pakket - papirer og bøger lagt frem. Snevejret pryder det danske land. Har netop hørt i radioen, at rigtige mange rejsende må overnatte i cph-lufthavn pga. vintervejret og dårlige landings-/letteforhold. Men........... der er lang tid til mandag, kl. 14.30, hvor jeg skal lette. Mon ikke det bliver OK til da?

Næste gang I hører fra mig er formentlig fra Bangkok, hvor jeg befinder mig fra 24.-26.januar - eller måske først fra Chang Mai. Looking forward to teling You more. Love from Charlotte

Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb