Surf's up, dudes!

SurffihemmoSurffihemmoSurffihemmo

Huomatkaa ketteran oloinen harrastusvaline.
Isla de Ometepelta jatkoimme Antin ja Marian kanssa Tyynen valtameren rannalle surffausparatiisiin nimelta San Juan Del Sur. Olemmehan kuitenkin kovan luokan laineratsastajia. Ensimmaisena paivana suuntasimme nelivetojeepilla kuulemiemme vihjeiden perusteella etsimaan The Rantaa eli taydellista biitsia jolla ei muita turisteja nay, jossa vesi on kirkasta ja hiekka lumenvalkeaa(vahan Lapin lisaa sallittakoon). Kolmen vartin pomppuisen kyydin jalkeen kuskimme ilmoitti, etta olemme perilla. Viela n. puolen tunnin kavely rantaviivaa pitkin ja tulimme omalle pikku privaattibiitsillemme karistymaan ja uiskentelemaan. Ihan jeesh aloitus uudessa kaupungissa.

Seuraavalle paivalle mina (P) ja Antti varasimme lainelautailukurssin innosta puhkuen. Aamulla olimme aikaisin liikenteessa ja puksutimme taas hitaalla mutta tiukasti vaantavalla jeepillamme surffirantaan. Ranta oli mukavasti tyhja ja aloitimme kuivaharjoittelun (kaksi nousua vatsalta surffiasentoon laudalle) opettajamme johdolla ja sitten mereen. Tunnin ahkimisen jalkeen olin paassyt aloittelijalaudalleni, joka muistutti valtamerilaivaa, "seisomaan" yhteensa kolme kertaa ja olin aivan piipussa. Dude!!! Jalleen yksi laji joka ei sovi minulle, mutta viela mina lajini loydan.

Loppupaivan lepailimme varjossa ja seurailimme oikeiden surffareiden pehmeaa tyoskentelya aalloilla. Kavimme toki itsekin rimpuilemassa muutamaan otteeseen kunnes aallot kasvoivat jo liian vaativiksi. Oli muuten hauska naureskella toteenkayville stereotyypeille surffareista. Cool dude! Whats up?! Awesome!!

On aika naulata lainelauta palmun kylkeen ja siirtya tyynemmille rannoille. Caribbean here we come!!

T:P ja L

4th July 2009

Moi Ilmoitatko milla lennolla tulette suomeen, voisin tulla vastaan Eeva
5th July 2009

Lento
Joo, laitoin tiedot hotmailiin. Pian tavataan!

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb