Mina Tarzan- Sina Jane

Published: June 13th 2009

Nouto hotellilta aamulla 8:30 ja sitten matkaan kohti viidakkoa ja Tarzan seikkailua. Tarkoituksenamme oli riippua vaijereiden varassa halki viidakon eli puusta puuhun tyyliin.

En ole viela ihan varma kumpi oli hurjempi, vaijerivaellus vai automatka jeepilla. Molemmissa oli omat erikoisuutensa.

Tie, tai siksi sita polkua kutsuttiin, oli hurjin, kuoppaisin, mutaisin, kivisin, pomppivin ja hytkyvin ja keinuvin milla olen ollut. Matka kesti tunnin ja hytkyimme jeepin takapenkeilla kahden new yorkilaisen kanssa. Matka jatkui, kuopat suurenivat ja toyssyt tuntuivat. Vaivoin pysyimme penkeilla mutta kuskimme ohjasti jeepin tottuneesti yli mahdottomien kiviroykkioiden.

Perilla laitettiin varusteet niskaan, allekirjoitettiin paperi, etta olemme reissussa vapaaehtoisesti ja firma ei korvaa mitaan. Sitten vain ensimmaiselle laskulle, jossa opas naytti miten mennaan. Kiipesimme tikkaat ylos korkeuksiin ja vaijerikyyti alkoi. Mina onnistuin menemaan selka edella ensimmaisen laskun kunnes opin tekniikan. Pasi meni taysia ja rojahti huimalla vauhdilla laitureihin oppaiden huutaessa "jarruta, jarruta!". Tama toistui joka laskussa.

Lopuksi oli tarkoitus laskeutua vapaana pudotuksena alas 300 vuotta vanhasta sademetsan puusta. Saimme valita "rapido, medio tai lento" (nopea, keskitaso, hidas). Tulimme molemmat puusta alas koyden varassa RAPIDO! Vatsasta otti ja hauskaa oli.

Kavelimme kahviplantaasien lapi autolle ja rytkytimme takaisin kaupunkiin.

Nyt vietamme siestaa ja iltapaivalla lahdemme melomaan.

Tot: 0.135s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.1143s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb