Kaveri, capoeira ja reggaebaari-ilta

Published: June 13th 2009

Ensimmaisen paivan ilta taalla oli ihana. Olimme olleeet maassa vasta alle 24 tuntia ja loysimme itsemme soittamasta birimbauta, tamburiinia, quiroa ja muita kapuloita capoeira-tunnilla.

Emman ystava, Yerina, asuu ja on toissa Managuassa, joten saimme heti paikallisen kontaktin.

Ilta meni iloisesti ja kuumasti. Pasi soitti ja lauloi portugaliksi ja mina capoeirasin jonkin aikaa, kunnes tuli liian hiki ja liityin musikantteihin.

Siita lahdimme Yerinan kanssa paikalliseen Reggae-baariin. Maistelimme paikallista olutta ja paasimme ottamaan osaa paikalliseen kuumaan keskustelunaiheeseen: Kumpi on parempaa Victoria- vai Toña-olut? Pasi on Victoria-miehia, mina taasen asetun Toña-puolueeseen.

Soimme, juttelimme, nauroimme ja hengailimme. Ei olisi voinut olla parempaa alkua matkallemme.

Hasta pronto!

Laura

15th June 2009

HiHuu
Ai kun hauska lukea matkajuttuja, kiva kun laitoitte linkin! Minä pusken päivät toimistossa ja Pende hurvittelee milloin missäkin metallikan keikalla. Hyvää Juhannuksen odotusta :)

Tot: 0.148s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 55; dbt: 0.0663s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb