Leon-kaupunki, josta vallankumous alkoi

Published: July 2nd 2009

Corn Island on taakse jaanytta elamaa. Tana iltana saavuimme viimeiseen kohteeseemme talla matkalla. Se on Leon Pohjois-Nicaraguassa.

Lensimme pienkoneella saarelta mantereelle, ajoimme minibussilla rankkasateessa pari tuntia tanne, kavimme italialaisessa ravintolassa illallisella uuden reissukaverimme tanskalaisen Metten kanssa ja pian kollahdamme sangyn pohjalle.

Huomenna tutkailemme kaupunkia, jarjestamme kavelyn tulivuorelle ja laskemme sita alas pulkalla.

Niin ja kylla, niista Isla de Ometepen tulivuorista toinen on toimiva. Kiipesimme sen huipulle, joka ei enaa toimi. Toimivan tulivuoren huipulle ei ollut tahan vuodenaikaan suositeltavaa kiiveta.

Kesan jatkoja ja pian olemme jo siella takaisin!

L ja P

2nd July 2009

Hei Onnelliset!
Suvinen tervehdys suloisesta Suomesta. 30C! Kiitos teille maailmanmatkaajat ihanasta nojatuolimatkasta; Olemme seuraneet toilauksianne henkeä pidätellen. Vanhan Antti-enon hauras sydän on melkein pysähtynyt, kun olette flengailleet lianeissa ja pidättäneet paikalliset rosvot. Matka kuulostaa tosi upealta ja taskuun on varmasti jäänyt monia unohtumattomia muistoja. Toisaalta on hyvä muistaa: Borta bra men Hemma fest. Terv. salantti

pauketta ja aurinkoa
Ihanaa, etta siellakin on kuuma. Heraillaan taalla taas aurinkoiseen aamuun. Tanaan on tiedossa arkihommia, eli pesulan etsiminen, huomisen reissun jarkkaaminen ja sitten luultavasti altaalla pulikointia. Hostelli maksaa 8dollaria per paa ja on altaat ja kaikki. Niin tuosta otsikosta. Tana aamuna pohdin, etta joko se vallankumous taas alkoi kun seitseman aikaa pihalta kuului pauketta ja eilen aamulla oli paakaupungin pormestari kuollut. Pauke oli kuitenkin vain jonkin pyhimyksen juhlintaan liittyvia ilotulitteita mutta niista lahtee kova moykka. No niin, tapaamisiin! Laura

Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb