Palmujen varjossa

Published: June 29th 2009

Aaaaaa....paratiisi. Ajattele/ pieni saari, ei autoja, ei teita, vain muutama polku kulkee saaren halki yhdistaen rannat. Asumme pienessa suloisessa keltaisessa lautamajassa. Huoneessa on vain sanky ja hyttysverkko, terassilla on kaksi tuolia, joissa istumme auringon laskeutuessa ja paivan taittuessa iltaan. Aamulla taas heraamme, sujahdamme bikineihin *Pasi saa sujahtaa onneksi uimahousuihin* ja sitten taas rantaan, joka on kymmenen askeleen paassa mokista. Vesi on turkoosia ja kristallinkirkasta ja riippukeinut palmujen alla mahtavia. Nain on mennyt pian viikko.

Enta mita sitten syomme. Nyt kolmena paivana perakkain olemme kalastaneet itse illallisemme. Yhtena iltana kokkasimme yhdessa muiden matkalaisten kanssa, eilen viemme saaliimme ravintolaan ja he kokkasivat siita maittavan aterian 13 hengelle. Toissa paivana toimme lounaan mukanamme snorkkelireissulta. Opas sukelsi meille pohjasta kaksi jattisuurta simpukkaa, joista hostellin emanta loihti lounaan. Aika omavaraista touhua ja niin ihanaa ja niin rentoa.

Snorkkelireissulla hyppasimme pois veneesta ja suoraan allamme oli hai. Siella se vaan mollotti hiekassa ja uiskenteli sitten pois. Naimme myos rauskuja eli sellaisia suuria lentavan nakoisia kaloja, joilla on pitka siimahanta. *Eagleray and stingray in English*. Lisaksi naimme kilpikonnan. Hahaa...naimme.

Paivat vierahtavat palmun katveessa ja rusketus syvenee.

L ja P

30th June 2009

HU HELLETTA
Moikka Laura ja Pasi. Täällä Suomessakin helteet jatkuu nyt tiistai aamu. Lämpöä on luvattu taas 25-30, että kyllä täälläkin säiden puolesta kelpaa. Maisenat nähtävyyksineen ei kuitenkaan ole niin eksoottisia kuin siellä. Taidatte olla siellä vielä ainakin viikon päivät. Hauskoja uinti hetkiä jTeille a aurinkokylpyjä .ISKÄ

Tervehdys
Moi kävin sateliitti kartalla katsomassa sitä teidän pikku saarta taitaa siellä olla kaksi tulivuorta kartasta päätellen. Taitavat olla vielä toimivia kun tuollaista höyrypilveä tuppaavat. Tosi hieno mesta kartalta löytyy valokuvia alueelta. Tässä osoite http://maps.google.fi/
2nd July 2009

Tulivuori
Joo, se toinen niista vuorista tupruttelee yha. Viimeinen purkaus oli 1956...
27th October 2009

Nigaraguaan joulukuun lopulla
Moi, Mahtavannäköistä tuolla Corn Islandilla.. Miten tuonne saarille pääsee kätevimmin? t. Anna
10th October 2015

Toivottavasti pääsit Corn Islandille. Lonely Planetissa parhaat ohjeet. Vastaus vähän myöhässä...

Tot: 0.096s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb