Kirgizië en Oezbekistan

a trip by Robbert en Esther
From: September 14th 2013
Until: October 7th 2013

Centraal Azië is dit maal de bestemming, om precies te zijn Kirgizië en Oezbekistan. Het lijken ons twee zeer bijzondere en indrukwekkende landen met veel mooi natuur, cultuur en bijzondere mensen. In Kirgizië hopen we met een eigen auto een rondreis te kunnen maken waarna we in Oezbekistan de steden Tashkent, Bukhara en Samarkand bezoeken. Als het internet het toelaat zullen we onze avonturen hier delen.
Trip Length: 3 weeks

Date Blog Title Location
September 19th 2013 Eerste dagen Kirgizië Asia » Kyrgyzstan » Suusamyr Valley
September 20th 2013 Song-Köl Asia » Kyrgyzstan » Song Kol
September 23rd 2013 Kochkor en Issyk-Kul Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
September 24th 2013 Issyk-Kol Zuid: Sprookjes, watervallen, een trip naar het verleden en natuurschoon Asia » Kyrgyzstan » Karakol
September 26th 2013 Karakol, spioneren, wandelen in de bergen en naar de noordkant van het Issyk-Köl Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol » Cholpan-Ata
September 26th 2013 Cholpon-Ata: Decadente luxe Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol » Cholpan-Ata
September 29th 2013 Nog even naar de bergen in Alamedin Canyon en vliegen naar Osh Asia » Kyrgyzstan » Osh
October 1st 2013 Robbert gaat verder met Barbara Oezbekistan in Asia » Uzbekistan » Tashkent
October 2nd 2013 Tashkent: wat historie, pracht en praal en de aanwezige overheid Asia » Uzbekistan » Tashkent
October 2nd 2013 Bukhara: historie, sfeer en geldperikelen Asia » Uzbekistan » Bukhara
October 5th 2013 Samarkand: mooie Antica B&B, grotere en imposante bezienswaardigheden, maar ook beter? Asia » Uzbekistan » Samarkand » Samarqand
October 6th 2013 Samarkand, part deux: Naar de geboortegrond van Timur en inkopen doen Asia » Uzbekistan » Samarkand » Samarqand
Tot: 0.106s; Tpl: 0.003s; cc: 14; qc: 49; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb